دگرگونی تراکتور و استقلال نسبت به دور رفت

کدخبر: ۱۹۶۳۶۳
روز جمعه بازی تراکتورسازی و استقلال در شرایطی در تبریز برگزار می‌شود که تغییرات زیادی درترکیب دو تیم نسبت به بازی رفت ایجاد شده است. ضمن اینکه سرمربی استقلال هم عوض شده و دیگر خبری از علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال نیست.
دگرگونی تراکتور و استقلال نسبت به دور رفت

از میان استقلالی‎هایی که در بازی رفت مقابل تراکتورسازی بازی کردند روز جمعه مهدی رحمتی و امید نورافکن نیمکت نشین خواهند بود. حسن بیت‌سعید و یعقوب کریمی از این تیم جدا شده‎اند و سجاد شهباززاده هم به دلیل مصدومیت احتمالا به این بازی نخواهد رسید. سرور جپاروف و روزبه چشمی هم محروم هستند. به این ترتیب 7 بازیکن استقلال که در بازی رفت مقابل تراکتورسازی حاضر بودند در بازی برگشت غایب خواهند بود.

در تراکتورسازی هم تقریبا همین شرایط وجود دارد. مهدی شریفی و شهرام گودرزی از این تیم جدا شده‌اند. فرزین گروسیان جای خود را به دروازه‌بان برزیلی جدید این تیم خواهد داد. مهدی کیانی محروم است و رضا شربتی، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور هم بازیکنان تازه وارد تراکتورسازی هستند که در ترکیب اصلی این تیم مقابل استقلال قرار خواهند گرفت. به این ترتیب در ترکیب تراکتورسازی هم 8 تغییر نسبت به بازی رفت ایجاد خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید