کدام شهرها دیشب تجمع داشتند؟

کدخبر: ۱۹۶۳۹۲
فارس: برخی شهرهای کشور که طی روزهای گذشته توسط عده‌ای تخریب‌گر دچار ناآرامی شده بودند دیشب با حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی در آرامش نسبی به سر بردند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگاران فارس در سراسر کشور امشب (دیشب) ، تجمعات پراکنده‌ای در برخی شهرها صورت گرفته که علی‌رغم حضور آشوب‌گران اما با حضور پررنگ نیروهای انتظامی امنیت در نقاط مختلف کشور برقرار است.

آنچه که از اهواز تا این لحظه گزارش شده حاکیست جمعیتی در حدود هزار نفر از مردم در مصلای امام خمینی(ره) این شهر تجمع کردند و با شعار مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا و ... خواستار برخورد نیروی انتظامی با اتفاقات اخیر و اقدامات آشوبگران شدند؛ هنوز خبری مبنی بر تجمع اعتراض‌آمیز در اهواز گزارش نشده است.

اما از کرج خبر می‌رسد آشوبگران در هسته مرکزی این شهر با سر دادن شعارهایی ساختارشکنانه اقدام به آتش زدن سطل‌های زباله و شکستن شیشه‌های برخی اماکن عمومی کردند که پس از حضور نیروهای انتظامی فضای شهر کرج آرام شد و تحت کنترل درآمد؛ این در حالی است که آشوبگران تلاش بسیاری برای همراه کردن مردم با خود داشتند که با بی‌تفاوتی مردم روبرو شدند.

همچنین گزارش‌های خبرنگاران حاضر در صحنه از اراک و ساوه حکایت از حضور نیروی انتظامی و جلوگیری از تجمع تخریب‌گران در خیابان‌های این دو شهر دارد.

بر اساس این  گزارش از همدان  در آرامگاه بوعلی تجمعی 200 نفره صورت گرفت که نیروی انتظامی 3 نفر از لیدرهای این تجمع را دستگیر کرد.

50 تا 60 نفر از عناصر تخریب‌گر در سنندج هم که با فحاشی و کف‌زدن در تلاش برای شکستن شیشه‌های اماکن عمومی بودند با حضور مقتدرانه پلیس متفرق شدند و اکنون امنیت در این شهر برقرار شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید