بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال

کدخبر: ۱۹۶۷۴۱
خبرآنلاین: سایت باشگاه تراکتورسازی بیانیه‌ای در رابطه با بازی امروز این تیم مقابل استقلال تهران منتشر کرده است.
بیانیه باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار با استقلال

متن بیانیه صادر شده توسط باشگاه تراکتورسازی به شرح زیر است:
بسمه تعالى

تبریز، ادب دیاریمیز
تراکتور افتخاریمیز

مسابقه حساس روز جمعه مقابل استقلال تهران با گذشت یک هفته از روز سیاه فوتبال در ورزشگاه آزادى موعدى است براى غیور مردان آذربایجان سرفراز تا در میدان اخلاق و ادب پیروز و سربلند باشند.

اگرچه اتفاقات تلخ مسابقه قبلى و نابخردى هتاکان قلب‌هاى مردم شریف آذربایجان را به درد آورده اما وقت آن است که به جاى تلافى و مقابله به مثل با نشان دادن فرهنگ اصیل و ادب و اخلاق اسلامى الگوى متفاوتى از رفتار هواداران پرشور تراکتورسازى به تصویر بکشیم که در تاریخ فوتبال ایران ماندگار باشد.

هتاکان هفته گذشته مدعى شدند که رفتارهاى زشت و غیر قابل توجیه آن روز به تلافى وقایع تبریز بوده اما عدم صحت این دروغ بزرگ را با ارائه تصویرى متفاوت از فرهنگ هواداران تراکتورسازى اثبات مى‌کنیم!

به یاد داشته باشید که ادب و متانت امروز ما ضربه بزرگى بر پیکره متخلفان بازى هفته گذشته وارد مى‌کند و به اثبات مى‌رساند که هوادار تراکتور عامل وقوع آن اتفاقات نبوده که این حقیقت موجب تشدید مجازات باشگاه میزبان و خصوصا کانون هواداران این باشگاه خواهد شد.

تردید نکنید که سر دادن شعارهاى غیرموجه دست آویز مظلوم نمایى متخلفین هفته گذشته خواهد بود و موضع تراکتورسازى را در این ماجرا به شدت تضعیف مى‌کند.

بدون تردید باشگاه تراکتورسازی با استفاده از همه ظرفیت‌هاى قانونى خود موضوع تشدید مجازات را تا آخرین مرحله پیگیرى خواهد کرد‌، با این وجود از هواداران عزیز انتظار مى‌رود که با تشویق تیم محبوب خود و به تصویر کشیدن فرهنگ پرافتخار مردم آذربایجان چهره حقیقى مقصرین و مسببین وقایع بازى هفته گذشته را افشا کنند.

همراه و هم صدا در کنار هم تا اخرین دقیقه تراکتور آذربایجان را تشویق مى‌کنیم و همزمان علاوه بر فتح نتیجه بازى و کسب ٣ امتیاز فاتح میدان ادب و اخلاق هستیم.

43257

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید