خانم بازیگر با لباس عروس + عکس

کدخبر: ۱۹۷۵۰۱
نسرین مقانلو به بهانه پخش مجدد سریال عصر پاییزی، صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در لباس عروس به روز کرد.

نمناک؛ نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان تصویری از گریمش در سریال عصر پاییزی را منتشر کرد. در این عکس که به بهانه پخش مجدد سریال عصر پاییزی از شبکه آی فیلم منتشر شد ، نسرین مقانلو را در لباس عروس مشاهده میکنید.

 

نسرین مقانلو با لباس عروس در سریال عصر پاییزی

نسرین مقانلو با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:سریال "عصر پائیزی" از 20دی ماه ساعت19:00 در شبکه "آی فیلم" با شما خواهیم بود ا دیدنش را از دست ندهید.

نسرین مقانلو و علی عمرانی در سریال عصر پاییزی

به بهانه پخش مجدد این سریال از شبکه آی فیلم مروری بر داستان و بازیگران این سریال داشته ایم که در ادامه خواهید خواند.

داستان و بازیگران سریال عصر پاییزی

عصر پاییزی یک مجموعه تلویزیونی محصول سال 1392 به کارگردانی اصغر نعیمی ، نویسندگی آزاده محسنی ، سمانه نامدار و علی میرمیرانی و تهیه کنندگی جمال شیرمحمدی می باشد که از شبکه پخش شد. این مجموعه در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی تهیه شد.

نسرین مقانلو و بهنوش بختیاری در سریال عصر پاییزی

خلاصه داستان سریال عصر پاییزی :علی عمرانی در نقش مردی به نام عطا سی سال بعد از مرگ همسرش در شصت سالگی، مجدداً ازدواج می کند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادرزن سابقش اسکان می دهد. در پی این اتفاق، کوروش تهامی قهرمان داستان در نقش پسر عطا تمام ذهنیت و زندگی اش به هم می ریزد و در این وانفسا کارش را نیز بر اثر یک سوء تفاهم عجیب از دست می دهد. اختلافات مهشید با مامان پری، مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهای رفیع در محل کار، اسکان تدریجی خانواده مهشید در عمارت قدیمی مامان پری و بازگشت برادر او، جمشید، که علیرضا خمسه نقشش را بازی می کند، این جمع ناهمگون را درگیر وقایعی می کند که پیش برنده داستان های غریب این عمارت است.

نسرین مقانلو و علی عمرانی در سریال عصر پاییزی

علی عمرانی، کورش تهامی، امیرحسین صدیق، نسرین مقانلو، سپیده خداورید، سعید پیردوست، علی سلیمانی، رامین نعمتی، مهتاج نجومی، بهنوش بختیاری و… جزء بازیگران عصر پاییزی هستند.

امیرحسین صدیق و کوروش تهامی در سریال عصر پاییزی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید