بشر با آدمخواری چند روز دوام می‌آورد؟!

کدخبر: ۱۹۷۵۰۷
نتایج یک پژوهش مشخص کرد در صورت تمام شدن منابع غذایی روی زمین، مردم جهان تا چه مدت می‌توانند با خوردن یکدیگر زنده بمانند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نتایج پژوهش اخیر محققان انگلیسی نشان می دهد اگر همه مواد غذایی روی کره زمین تمام شود و مردم جهان مجبور شوند برای ادامه حیات یکدیگر را بخورند، نسل بشر تا حدود 3 سال دوام خواهد آورد!

بر اساس این پژوهش، در حال حاضر حدود 7.6 میلیارد نفر روی کره زمین زندگی می‌کنند. اگر همه منابع غذایی روی کره زمین یک روزه تمام شوند، مردم جهان برای زنده ماندن به آدمخواری روی می‌آورند. بدن یک انسان بالغ حدود 126 هزار کالری انرژی دارد؛ بر اساس چنین رقمی، محققان به این نتیجه رسیده‌اند که یک انسان کامل می‌تواند غذای 50 نفر را در طول یک روز تأمین کند. بنابراین، 1149 روز طول می‌کشد تا فقط یک نفر روی کره زمین باقی بماند و هیچ غذای دیگری برای خوردن نداشته باشد.

به بیان دیگر، اگر همه انسان‌های روی کره زمین به دلیل فقدان منابع غذایی شروع به خوردن یکدیگر کنند، نسل بشر پس از حدود 1150 روز از بین خواهد رفت.

از سوی دیگر، محققان انگلیسی به این نتیجه رسیدند که اگر به عنوان مثال یک گروه کوچک از انسان‌ها، انسانهای دیگر را برای غذای خود زندانی کنند و هر روز از آنها تغذیه کنند، تا چند دهه نسل انسان برروی زمین باقی خواهد ماند.

پیش از این محققان تحقیقاتی انجام داده بودند که نشان می‌داد قبیله‌های اروپایی در گذشته به احتمال زیاد گوشت انسان می‌خوردند و در واقع آدمخوار بوده‌اند. چند ماه پیش هم گزارشی درباره راهبان هندی از قبیله آگوری در شهر واراناسی هند منتشر شد که در مراسمی عجیب و غریب به خوردن گوشت انسان مشغول بودند!

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید