اشک و اندوه خانواده‌های دریانوردان نفتکش حادثه دیده سانچی + عکس

کدخبر: ۱۹۷۵۹۰
نفتکش ایرانی سانچی پس از 6 روز همچنان در آتش می سوزد و خبری از سرنوشت 31 سرنشین آن در دست نیست.
اشک و اندوه خانواده‌های دریانوردان نفتکش حادثه دیده سانچی + عکس

وزارت حمل و نقل چین اعلام کرد در حال حاضر که ساعت 5 بعد از ظهر به وقت محلی است نفت ریخته روی بدنه نفتکش سرریز می‌شود و آب اطراف آن را شعله‌های آتش احاطه کرده به همین دلیل احتمال انفجار و غرق شدن تانکر سانچی بیشتر شده است.

خانواده ملوانان سانچی

این نفتکش با یک میلیون بشکه نفت شش روز پیش در آب‌های دریای چین با یک کشتی حامل غلات که از آمریکا به چین می‌آمد شبانه برخورد کرد. این کشتی در حال حاضر در آستانه انفجار و غرق شدن است.

در حال حاضر نجات و جستجوی خدمه‌‌ها تحت تأثیر تانکر سوزانی که پس از شش روز خاموش نشده  قرار گرفته و شرایط را بسیار سخت کرده است.

خانواده ملوانان سانچی

وزارت حمل‌ونقل چین در این بیانیه گفته است:در حال حاضر نفت ریخته روی بدنه کشتی سرریز می‌شود و آب اطراف آن را شعله‌های آتش احاطه کرده  به همین دلیل احتمال انفجار و غرق شدن تانکر سانچی بیشتر شده است.

خانواده ملوانان سانچی

وزارت حمل و نقل چین اعلام کرد 12 کشتی نجات برای جست‌وجوی31 خدمه ناپدیده شده و مهار آتش اعزام کرده است. جسد یکی از خدمه‌ها این هفته در آب پیدا شد.

اما هوای پر از دود که از آتش بیرون می‌آید و شرایط بد آب و هوایی کار امداد و نجات را بسیار سخت کرده است.

این گزارش می‌نویسد: دلیل تصادف و میزان خسارات به این تانکر هنوز مشخص نشده است، کشتی حامل غلات پس از آنکه به بندر ژوشان رسید تحقیقات و بررسی روی آن آغاز شده تا سرنخ‌هایی از علت تصادف را پیدا کنند.

خانواده ملوانان سانچی

ملوانان کشتی حامل غلات توسط قایق‌های ماهیگری چینی در شب حادثه نجات پیدا کردند.

عکس ها از خبرآنلاین

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید