روز های کلافه شدن زیدان

کدخبر: ۱۹۷۶۴۳
سرمربی رئال مادرید به افرادی که معتقدند تیمش در شرایط بدی قرارداردرد، اعتراض کرد.
روز های کلافه شدن زیدان

رئال مادرید در هفته نوزدهم لالیگا شنبه شب به مصاف ویارئال می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: برابر حریف خیلی خوبی بازی خواهیم کرد. این تیم فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. آن ها در بازی های کمی شکست را تجربه کردند و باید با تمام وجود  برابر این تیم بازی کنیم تا پیروز شویم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: باید همه چیز را به نفعمان برگردانیم تا زمانی که در همه رقابت ها حضور داریم. تمام صحبت هایی که درباره شرایط رئال مادرید می شود صحت ندارد. آنطور که گفته می شود بد نیستیم. باید بازی ها را با پیروزی به پایان برسانیم تا اعتماد به نفس کسب کنیم و چیزی را که از دست دادیم را به دست آوریم.

رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری باید به مصاف لگانس برود. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: بازی سخت و پیچیده ای خواهد بود. یکی از مزایای این بازی این است که از مادرید خارج نخواهیم شد. قبل از نگاه به نیمه نهایی باید به یک چهارم توجه کنیم.

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر نومانسیا دو بر دو متوقف شد. زیدان پس از پایان دیدار اعلام کرده بود بازی شاگردانش را دوست داشته است. سرمربی فرانسوی دوباره به این موضوع اشاره کرد و گفت: تکرار می کنم تمام دقایق بازی منظورم نبود اما در مجموع آن را دوست داشتم. از شنیدن این که مادرید در شرایط بدی قرار دارد خسته شدم. گفتن این که همه چیز بد است آسان است.

زیدان به واکنش هواداران در دیدار امشب اشاره کرد و گفت: هواداران باید به ورزشگاه بروند و مانند همیشه از تیم حمایت کنند. به آن ها نیاز داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید