چگونه لکه عطر را از روی لباس پاک کنیم؟

کدخبر: ۱۹۷۹۱۰
یکی از کلیدی ترین نکات خانه داری ترفند هایی برای از بین بردن لکه ها از روی لباس است . آیا با نحوه پاک کردن لکه عطر از روی لباس آشنایی دارید؟

نمناک؛ همه ما برای خوشبو شدن همه روزه از عطر ها استفاده می کنیم .عطرها و اودکلن ها مانند رنگ ها، اغلب حاوی الکل و روغن هستند که ممکن است بر روی لباس ایجاد لکه کنند. در این مقاله در مورد نحوه پاک کردن لکه عطر از روی لباس صحبت می کنیم.

چگونه می توان لکه عطر را از روی پیراهن پاک کرد ؟

در اینجا روشی بسیار آسان برای از بین بردن لکه عطر از روی لباس را به شما آموزش میدهیم. لکه زدی که از عطر روی لباس بوجود می آید به دلیل اسید موجود در آن می باشد.

راه حل برای از بین بردن لکه عطر از روی لباس:

در ظرفی آب و جوش شیرین بریزید و به مدت ده الی پانزده دقیقه لباس را داخل ظرف خیس کنید. جوش شیرین ماده بسیار موثری برای از بین بدن لکه عطر روی لباس می باشد. بعد از خیساندن لباس به همان مدت که ذکر شد آن را با مواد شوینده بشویید.

روش دیگر اینکه در ظرفی آب و گلیسیرین را به مقدار مساوی مخلوط کنید و بگذارید چند ساعتی لباس در آن خیس بخورد و بعد با آب سرد و صابون آن را بشویید.

یک روش از بین بردن لکه عطراستفاده از جوش شیرین است.

و اما روشی دیگر برای از بین بردن لکه عطر:

آمونیاک هم روشی است که برخی نتبجه گرفته اند و برای از بین بردن لکه عطر جواب می دهد. می توانید آن را نیز امتحان کنید. به این صورت که قسمت لک شده لباس را در آمونیاک خیس کنید سپس با مقداری آب سرد و مایع ظرفشویی بشویید.

یک روش دیگر برای ازبین بردن لکه عطر از روی لباس

برای از بین بردن لکه ی عطر از روی لباس،پنبه را درآب سرد فرو بریدو پس از فشار دادن روی محل مورد نظر بکشید.همچنین می توانید از الکل سفید نیز استفاده کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید