استقلال خواهان تمدید قرارداد با سید حسین حسینی

کدخبر: ۱۹۸۰۳۱
مسئولان باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد سیدحسین حسینی دروازه‌بان خود هستند.
استقلال خواهان تمدید قرارداد با سید حسین حسینی

سید حسین حسینی به تازگی صاحب رکورد طولانی ترین دقایق گل نخوردن در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر شده است و حالا عملا تبدیل به یکی از ارکان موفقیت در تیم استقلال شده است. دروازه‌بان جوان آبی پوشان فاصله نیمکت نشینی تا ستاره و حتی فوق ستاره شدن در فوتبال را در مدت زمانی نسبتا کم پیمود. از روزی که برای اولین بار بعنوان دروازه‌بان ثابت در دروازه آبی پوشان قرار گرفت تا روزی که صاحب این رکورد خارق العاده شد، تنها ۳۵ هفته فوتبالی می‌گذرد.

حسینی برای اولین بار توسط علیرضا منصوریان در هفته چهاردهم لیگ شانزدهم در اصفهان مقابل سپاهان به میدان رفت و در همان دیدار نشان داد قابلیت ستاره شدن در این تیم را دارد. حسینی در نیم فصل دوم فصل گذشته تنها در چند دیدار به میدان رفت. اوج کار این بازیکن در فصل جاری است. او ابتدا رکورد بیرانوند را تصاحب کرد و به فاصله یک هفته بعد از آن رکوردهای مربوط به زنده یاد حجازی و مودت را هم از آن خود کرد تا از لحاظ بسته نگه داشتن دروازه اش برجسته ترین دروازه بان فعلی کشور باشد.

درخشش حسینی با اوج گرفتن محبوبیت او نزد هواداران استقلال همراه شد و حالا می‌توان او را محبوب ترین بازیکن حال حاضر استقلال روی سکوها به حساب آورد. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد تا مسئولان استقلال به صورت جدی به تمدید قرارداد با این ستاره جوان تیمشان فکر کنند.

برخی شواهد حکایت از آن دارد که احتمال تمدید قرارداد با سید حسین حسینی قبل از اتمام رسمی فصل جاری وجود دارد. احتمال این که این قرارداد به مدت ۳ سال و یا حتی بیشتر از آن تمدید شود وجود دارد. تمدید قرارداد بلند مدت با حسینی در این مقطع می‌تواند بیشترین میزان رضایتمندی هواداران استقلال از مدیران این باشگاه را پدید آورد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ دی ماه در مشهد به مصاف پدیده می‌رود. شاگردان شفر در پایان هفته نوزدهم با ۲۸ امتیاز بعد از ۴ تیم پرسپولیس، فولاد، پارس جنوبی و ذوب آهن در مکان پنجم جدول رده بندی حضور دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید