افت سردار آزمون؛ سوژه رسانه های روسی

کدخبر: ۱۹۸۱۷۸
سردار آزمون بعد از روزهای بد در روسیه، حالا باز هم با مطرح شدن بحث حضورش در لاتزیو به صدر اخبار بازگشته است.
افت سردار آزمون؛ سوژه رسانه های روسی

این روزها در حالی خبر مذاکره سردار آزمون و لاتزیو مجددا مطرح شده که قربان بردیف در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده با وجود مشکلات مالی باشگاه چند بازیکن خارجی از این تیم جدا خواهند شد اما سردار آزمون به همراه سه بازیکن خارجی دیگر در روبین‌کازان خواهند ماند. در طرف مقابل، رسانه‌های روسی در هفته‌های گذشته انتقاد زیادی از عملکرد مهاجم تیمشان داشتند اما ظاهرا امید مسئولان این تیم به فروش آزمون و رسیدن پولی به باشگاه پس از جام جهانی، آن‌ها را متقاعد کرده تا بازیکن ایرانی خود را حفظ کنند.

قیمت آزمون در یک سال گذشته، افت فاحشی داشته و حالا یکی از سایت‌های روسی جدولی از افت قیمت گران‌ترین بازیکنان روسیه منتشر کرده است که در این جدول آزمون به همراه بازیکن دیگری از زنیت در صدر جدول قرار دارد.

آرتم زیوبا مهاجم ملی‌پوش تیم زنیت در صدر جدول بازیکنانی که بیشترین افت قیمت را داشته‌اند ایستاده است. او که ۶ میلیون یورو قیمت داشت با کاهش ۲ میلیون یورو رتبه اول را به خودش اختصاص داده است. افت قیمت سردار آزمون هم ۲ میلیون یورو بوده اما به این دلیل که او از لحاظ درصدی افت کمتری داشته در رده دوم قرار گرفته است. آزمون حتی از مهاجم ملی‌پوش زنیت هم قیمت بالاتری داشت و با ۹ میلیون یورو در میان بازیکنان گران‌قیمت روسیه دسته‌بندی می‌شد. آزمون حالا با افتی که داشته ۷ میلیون یورو قیمت دارد. در رده‌های بعدی هم بازیکنانی با ۱،۵میلیون یورو و یک میلیون یورو افت قیمت قرار دارند. البته این سایت روسی جدولی از دیگر بازیکنان روسیه هم منتشر کرده است که در سال اخیر بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند. جدولی که با توجه به عملکرد بسیار خوب آزمون در فصل گذشته انتظار می‌رفت نام او در این جدول دیده شود اما افت فصل جدید این فرصت را از مهاجم ایرانی گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید