ویزای شینگن بلای جان فوتسال ایران!

کدخبر: ۱۹۸۱۸۲
برخی از کشورهای اروپایی از پذیرفتن تیم های ورزشی ایران امتناع می کنند و در این خصوص دلایل مختلفی را بیان می کنند.
ویزای شینگن بلای جان فوتسال ایران!

دلایل لغو سفر ملی پوشان فوتسال کشورمان به اسلوونی برای انجام بازی با این کشور خبر ساز شده است.

سرپرست کمیته فوتسال می‌گوید احتمالا تیم ملی فوتسال به جای اسلوونی به کشوری سفر می‌کند که نیازی به ویزای شینگن نداشته باشد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال از امکانات نامناسب تالار هندبال گلایه کردند و این سالن را مناسب برگزاری دیدار با بلاروس نمی دانستند. ترابیان همچنین از عدم بازاریابی این مسابقه و وجود تبلیغات هندبالی دور زمین انتقاد کرده و گفته بود: «فوتسال در واقع مقابل روسیه برای هندبال بازی کرد.»

با این حال علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال نظر متفاوتی نسبت به اتفاقات اخیر فوتسال دارد. کفاشیان درگفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: فدراسیون هندبال خودش گفته بود مشکلی با تبلیغات برای فوتسال ندارد و هر تبلیغی که می خواستیم می توانستیم بزنیم. آنها گفتند سالن در اختیار شماست و هر کاری خواستید انجام بدهید.

سرپرست کمیته فوتسال تاکید کرد: متاسفانه خودمان جایی را برای بازاریابی و اسپانسرینگ این مسابقه پیدا نکردیم. نمی شود این موضوع را گردن کسی انداخت بخصوص اینکه هندبال هم یک ریال سود نمی گیرد.

کفاشیان در خصوص احتمال لغو سفر تیم ملی فوتسال ایران به اسلوونی و کوتاهی کمیته تشریفات فدراسیون تصریح کرد: متاسفانه اقدامات مربوط به این بازی به تعطیلات ژانویه خورد و اینطورشد. معمولا برای گرفتن ویزای شینگن این مشکلات پیش می آید.هر موقع برای ویزای شینگن اقدام کردیم به مشکل خوردیم. سعی می کنیم حالا یک کشور بدون شینگن برای تیم ملی فوتسال پیدا کنیم!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید