افزایش انتقاد پیشکسوتان استقلال از شفر

کدخبر: ۱۹۸۷۰۰
نیمکت نشین شدن حسین حسینی دروازه بان موفق استقلال در بازی این تیم مقابل پدیده در لیگ برتر وبازگشت رحمتی به دروازه این تیم موجب انتقاد برخی از پیشکسوتان این باشگاه نسبت به عملکرد شفر شده است.
افزایش انتقاد پیشکسوتان استقلال از شفر

پرویز برومند دروازه‌بان پیشین استقلال  یکی از کسانی است که اعتقاد دارد که استفاده از سیدمهدی رحمتی به جای سیدحسین حسینی در دیدار مقابل پدیده خراسان اشتباه بوده است.او در این مورد گفت:«این تصمیم، اشتباه محض بود. شفر با استفاده از رحمتی به نوعی ریسک کرد و در عین حال حسینی را هم خراب کرد. اگر خدای ناکرده رحمتی اشتباهی در بازی مرتکب می‌شد، برای همیشه از بین می‌رفت. خدا را شکر اتفاقی نیفتاد.شفر این بچه (حسینی) را خراب کرد.او این همه خوب بازی کرد و رکورد زد و پاداشش بازی نکردن بود! چه ربطی دارد که می‌گویند رحمتی را برای جام حذفی آماده می‌کنند؟! تصمیم، تصمیم غلطی بود. به لحاظ روحی و روانی، حسینی را از دست دادند، اما رحمتی را که چند بازی به میدان نرفته بود، دوباره به دست آوردند.بهترین پاداش برای حسینی بازی کردن بود.»

*دلیلی برای نیمکت‌نشینی حسینی نبود

محمد مومنی دیگرپیشکسوت باشگاه استقلال نیز در این خصوص از تصمیم شفر انتقاد کرده است.مومنی می گوید:«شفر در آفریقا و جاماییکا موفق بوده اما در آلمان مربی موفقی نبوده. دلیلش این است که شفر کارش متکی بر مسائل بدنی و قدرتی است. الان هم در استقلال تنها دوندگی می بینم و در هر بازی که دوندگی برای نتیجه گرفتن کافی باشد آنها نتیجه می گیرند اما وقتی لازمه نتیجه گرفتن کارهای تاکتیکی می شود، استقلال کم می آورد. دلیل نیمکت نشینی حسینی در بازی مقابل پدیده را به درستی نمی دانم، اما بدیهی است که بهتر بود حسینی در این بازی مورد استفاده قرار می گرفت. حسینی آینده استقلال است.همانطور که رحمتی پشتوانه این تیم است.قطعا رحمتی در رشد حسینی نقش انکار ناپذیری داشته است، اما با همه این وجود نظر شخصی من این است که در حالت طبیعی دلیلی برای نیمکت نشینی حسینی وجود نداشت. مگر آن که در تمرینات این تیم اتفاقی افتاده باشد که ما از آن بی اطلاع باشیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید