اوضاع وخیم در خط حمله استقلال

کدخبر: ۱۹۹۰۷۴
استقلال در نقل و انتقالات زمستانی رویه عجیبی را در پیش گرفته است که حتی این موضوع صدای هواداران این تیم را هم در آورده است.
اوضاع وخیم در خط حمله استقلال

با شروع نقل و انتقالات زمستانی استقلال سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید دو مهاجم خود  را از دست داد تا آبی ها نیاز مبرم به جذب مهاجم خارجی داشته باشند.

نکته جالب ماجرا این است که دو مهاجمی که از استقلال جدا شدند هم اکنون شرایط خوبی در لیگ و لیگ ستارگان قطر دارند؛ بیت سعید در 3 بازی که در ترکیب اصلی فولاد به میدان رفته 3 گل زده و یک پاس گل داده است و سجاد شهباززاده که به تیم القطر در لیگ ستارگان قطر رفت و در اولین بازی این تیم با حضور در ترکیب اصلی نمایش خوبی در ترکیب آنها داشت.

اما استقلال به از دست دادن دو مهاجم خود چه واکنشی نشان داد؟ در این مدت گزینه های زیادی مطرح شد و حتی یازالده گومز پینتو به ایران هم آمد؛ اما در تست پزشکی مشخص شد مصدوم است و ایران را ترک کرد.

نکته مهم این است که بازیکنانی که نامشان برای حضور در استقلال مطرح شده است کارنامه ضعیفی در سال های گذشته از خود به جای گذاشته اند و این که شفر این دست بازیکنان را به بازیکنانی مثل شهباززاده و بیت سعید ترجیح داد موضوع عجیبی است که احتمالا فقط خودش می تواند به آن پاسخ بدهد.

آنچه مسلم است استقلال در حال حاضر نیاز مبرم به جذب مهاجم دارد؛ اما گزینه های شفر به نظر نمی رسد بتوانند بار گلزنی این تیم را بردارند، هرچند که سرمربی آلمانی آبی ها به نظر چنین اعتقادی ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید