پروژه ایران هراسی ترامپ در داووس

کدخبر: ۱۹۹۲۱۳
آنگونه که رسانه های غربی گزارش داده اند دونالد ترامپ در اجلاس امسال مجمع جهانی اقتصاد با ادعاهای واهی علیه ایران در پی دست یابی به یک اجماع برای افزایش فشارها است.
پروژه ایران هراسی ترامپ در داووس

به گزارش اقتصادنیوز ، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، می‌گوید در دیدارهای رئیس‌جمهوری آمریکا در گردهمایی اقتصادی در سوئیس، موضوع «فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده» ایران، برنامه موشکی و توافق اتمی، مطرح خواهد شد.

اچ. آر. مک‌مستر، سوم بهمن ماه، در کنفرانس خبری کاخ سفید گفت رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده، در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، بر «تلاش‌های ما برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران که به ایجاد خشونت در سراسر خاورمیانه می‌انجامد، و نیز فعالیت‌های موشکی بالستیک در ایران و معایب بنیادین موجود در توافق هسته‌ای» متمرکز خواهد شد. امنیت اقتصادی، خلع سلاح اتمی کره‌شمالی و مقابله با تروریسم، از دیگر مسائلی‌ است که ترامپ در مود آنها با سران جهان رایزنی خواهد کرد.

مک‌مستر می‌گوید ترامپ در دیدار با ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا، «در مورد بحران سوریه و نیز عملکرد ایران و مشکلات موجود در توافق اتمی» گفت‌وگو خواهد کرد. در جریان گردهمایی سوئیس، رئیس‌جمهوری ایالات‌متحده با نخست‌وزیر اسرائیل نیز دیدار خواهد کرد که به گفته مک‌مستر در آن «در مورد تلاش‌ها برای کاهش نفوذ ایران در خاورمیانه» گفت‌وگو خواهد شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید