علیپور؛ بهترین چپ‌پای لیگ!

کدخبر: ۱۹۹۳۴۱
مهاجم پرسپولیس چپ پا نیست ولی بیشتر از همه چپ‌پاهای لیگ با پای چپ گل زده است.
علیپور؛ بهترین چپ‌پای لیگ!

علی علیپور باز هم با پای غیرتخخصی گل زد. آن هم نه یکی، بلکه در این بازی با پای چپ دابل کرد. علیپور ابتدا از پشت محوطه جریمه با ضربه‌ای چکشی گل زد. گلی که با پای غیرتخخصی زده بود. سپس در اواخر مسابقه از زاویه بسته شوت‌اش با پای چپ را به گل فرستاد تا مجددا اختلاف دو تیم را به دو گل برساند. ضربات پای چپ، تخصصی است که علیپور در این فصل به رخ حریفان کشیده است.

علیپور در همه چهار تورنمنتی که این فصل به میدان رفته گل زده است. علی علیپور ۱۴ گل در لیگ برتر زده که فعلا بالاتر از همه بازیکنان لیگ، در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است. از این ۱۴ گل، فقط شش تای آن را با پای تخصصی زده و دقیقا نیمی از گل‌هایش را با پای چپ زد. تنها گل آسیایی علیپور هم با پای چپ زده شد. ضمن اینکه دیدار سوپرجام با نفت تهران که اولین مسابقه این فصل پرسپولیس بود هم با گل پای چپ علیپور همراه شد.

حالا علی علیپور ۱۷ گل در جام‌های مختلف این فصل به ثمر رسانده است. هفده گلی که ۹ تا از آن‌ها با پای چپ زده شد. یعنی علیپور بیشتر از همه بازیکنان لیگ با پای چپ گل زده است. در حالی که مدتی قبل در برنامه نود، بهترین چپ‌پای لیگ نظرسنجی شده بود و در آن گزینه‌هایی چون وحید امیری، سرور جپاروف، محسن مسلمان، داریوش شجاعیان، محمد قاضی، احمد عبدالله‌زاده، علی قلی‌زاده حضور داشتند. حالا علیپور با پای غیرتخخصی چپ بیشتر از همه چپ‌پاهای لیگ گل زده است./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید