واکنش نیکی هیلی به اتهام روابط نامتعارف با دونالد ترامپ

کدخبر: ۱۹۹۴۱۸
باشگاه خبرنگاران: نماینده آمریکا در سازمان ملل، گمانه‌زنی‌های مطرح‌شده درباره روابط نامشروع با رئیس‌جمهور این کشور را رد کرد.
واکنش نیکی هیلی به اتهام روابط نامتعارف با دونالد ترامپ

به گزارش پولیتیکو، این روزها در رسانه‌های آمریکایی شایعات مطرح‌شده حکایت از آن دارد که «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روابطی خارج از چارچوب با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور داشته است.

این شایعات را نخستین بار «مایکل وُلف»، نویسنده کتاب جنجالی «آتش و خشم در کاخ سفیدِ ترامپ» در یک مصاحبه مطرح کرد.

وی در مصاحبه با HBO اعلام کرد این اطمینان وجود دارد که ترامپ با زنانی روابط خارج از چارچوب داشته، اما اطمینانش در حدی نبوده است که در کتاب جدیدش به آن اشاره کند.

با این حال، مایکل وُلف اضافه کرد ممکن است برخی خوانندگان باهوش کتابش بتوانند درباره یکی از کسانی که ممکن است معشوقه ترامپ باشد، حدس‌هایی بزنند.

در این میان در فضای مجازی به سرعت توجه‌ها روی بخشی از کتاب او متمرکز شد که در آن نوشته شده است: «ترامپ هنگام مسافرت با هواپیمای شخصی‌اش بخش قابل‌توجهی از وقتش را با هیلی سپری می‌کند و دیده شده که به او وعده و وعید‌هایی برای یک آینده سیاسی بهتر داده است.»

«نیکی هیلی» در واکنش به این شایعات، آنها را «بسیار آزاردهنده» و «نفرت‌انگیز» خواند و گفت: این صحبت‌ها اغلب درمورد زنانی که در جایگاه بالایی قرار دارند انجام می‌شود.

وی افزود: «این‌ها کاملاً نادرست هستند  و حملات «ولف» شبیه سایر حملاتی است که من و  دیگر زنان موفق متحمل شده‌ایم. علاوه بر این، من  هیچ وقت در  داخل هواپیما با ترامپ تنها نبوده‌ام.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید