ساختار باتری آیفون تغییر خواهد کرد

کدخبر: ۱۹۹۵۲۵
گزارش های تازه در مورد آیفون های 2018 حاکی از تعبیه باتری با ساختاری متفاوت در آنها است که در کنار پیکربندی بهنیه تر به افزایش کارکرد موبایل با یک بار شارژ منجر می شوند.
ساختار باتری آیفون تغییر خواهد کرد

به گزارش وب سایت «اینوستور» زیر مجموعه تولید باتری ال جی به نام LG Chem به دنبال طراحی نسل جدیدی از باتری های آیفون است که در عین برخودار بودن از سختار L شکل، تک سلولی هستند.

بر این اساس باتری های جدید ظرفیت بالاتری داشته و در کنار سیستم بهینه تر چیپست های سری A نوید بهینه سازی مصرف باتری را در مدل بعدی آیفون OLED می دهند.آیفون 10

آیفون 10به یک باتری دو سلولی L شکل مجهز است که حجم بیشتری را نسبت به مدل های قبلی اشغال می کند، در نتیجه کمپانی سازنده برای جلوگیری از افزایش حجم موبایل سایز بورد، پردازنده و دیگر چیپ ها را به صورتی باورنکردنی کاهش داد، تا جایی که سایز مدار منطقی به 70 درصد مدار به کار رفته در آیفون 8 پلاس رسیده است.

همکاری این دو کمپانی به همین جا ختم نمی شود و بر اساس شایعات اپل قرار است در سال آینده مدل پلاس آیفون را با نمایشگر OLED تولید کند که در این صورت وظیفه تامین نمایشگرهای آنها نیز احتمالا بر عهده ال جی گذاشته خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید