بازیگر سریال شهرزاد عزادار شد + عکس

کدخبر: ۱۹۹۷۸۷
پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر درگذشت پدرش به روز کرد.

نمناک؛ پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی بازیگر سرشناس کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری ناراحت کننده به روز کرد . اینبازیگر کشورمان با سیاه کردن صفحه اینستاگرامش خبر از درگذشت پدرش داد.

پدر همسر شهاب حسینی درگذشت

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی به تازگی وارد دنیای بازیگری شده است و در تئاتری به کارگردانی شهاب حسینی ایفای نقش کرده است. این بانوی هنرمند کشورمان عزادار درگذشت پدرش شد.

درگذشت پدر همسر شهاب حسینی

پریچهر قنبری با سیاه کردن صفحه اینستاگرامش نوشت :نهایت تمام نیروها پیوستن است ، پیوستن به اصل روشن خورشید.... و خاک ، خاک پذیرنده اشارتی است به آرامش ..... # پدرم ....

شهاب حسینی در سال 1374 با پریچهر قنبری ازدواجکرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان 1382 و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان 1390 به دنیا آمد.

 

نمایش دریبل با بازی همسر شهاب حسینی

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی بازیگر سریال شهرزاد حدود 20 سال است که از دنیای بازیگری فاصله گرفته و به کارهای دیگری مشغول است. همسر شهاب حسینی بازیگر خوب کشورمان بعد از گذشت سالهای طولانی با یک نمایش به دنیای بازیگری بازگشت.

 شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

پریچهر قنبری که در سال ٧٦ در نمایش "بر کرانه باد" به کارگردانی مینا ابراهیم زاده در کنار شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخته بود؛ همچنین در فیلم سینمایی "ساکن طبقه وسط" به کارگردانی سیدشهاب حسینی نقش کوتاهی را برعهده داشته اس

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    کارگزاری مفید