گیر کردن و مردن مرد جوان داخل دستگاه ام آر آی

کدخبر: ۱۹۹۷۹۰
مرد جوان بی توجه به نکات ایمنی و هشدارهای مسئولان بخش ام آر آی به سمت دستگاه رفت و به دلیل وسیله ای که در دست داشت با شدت به داخل دستگاه کشیده شد و جان خود را از دست داد.

نمناک؛ حادثه تلخ در بخش ام آر آی یکی از بیمارستان های هند دلیل این همه تاکید برای رعایت اصول ایمنی در این بخش ها را روشن کرد ، مردی که برای ملاقات یکی از اقوام خود به بیمارستان آماده بود به دلیل بی توجهی به نکات ایمنی جان خود را از دست داد.

 

عکس مردی که به دلیل بی توجهی به نکات ایمنی در اتاقک ام آر آی جان خود را از دست داد 

دستگاه ام آر آی جان مرد هندی را گرفت

مردی بعد از گیر کردن داخل دستگاه ام آر آی جان خود را از دست داد ، بی توجهی او به مقررات و اصول ایمنی موجب این حادثه مرگبار شد .

"راجش مورو" 32 ساله که برای ملاقات یکی از اقوام خود به بیمارستان آمده بود در حالیکه یک سیلندر اکسیژن در دست داشت وارد اتاق ام آر آی شد در همین حین فلز داخل سیلندر با میدان مغناطیسی ذخیره شده دستگاه واکنش نشان داد و موجب شد تا دستگاه مرد را با قدرت بالایی به سمت خود کشاند و درست مثل حالت قورت دادن او را نگه داشت.

علی رقم تلاش حاضرین قدرت بالای دستگاه مرد را رها نمی کرد و از طرفی نشست اکسیژن به دلیل فشار زیاد دستگاه وضعیت را وخیم تر کرد.

بعد از تلاش کارکنان بخش در نهایت مرد جوان از داخل دستگاه جدا شد اما بدن او به شدت متورم و غرق در خون بود به طوریکه 10 دقیقه بعد از انتقال او به بخش مراقبت های ویژه مرگش تایید شد. 

به گفته ی شاهدان، متخصص حاضر در اتاق بارها به او هشدار داد که این کار خطرناکی است اما او با خنده گفت که هیچ خطری ندارد و چندین بار این کار را انجام داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید