بازیگر جایگزین الناز شاکر دوست بعد از سانحه کیست؟!

کدخبر: ۱۹۹۷۹۵
ابراهیم ابراهیمان کارگردان فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت در یک گفتگو از توقف پروژه بعد از حادثه ای که برای خانم بازیگر رخ داد و جایگزین نشدن کسی به جای الناز شاکردوست صحبت کرد.
نمناک؛ الناز شاکردوست بازیگر جوان کشورمان هفته گذشته سر صحنه فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت دچار سانحه شد و در بیمارستان بستری شد. ابراهیم ابراهیمان کارگردان این فیلم سینمایی درباره آخرین وضعیت این بازیگر کشورمان توضیحاتی داد که در ادامه میخوانید.

ابراهیم ابراهیمیان در پی حادثه ای که برای الناز شاکردوست بازیگر فیلم جدیدش پیش آمده و منجر به بستری شدن او در بیمارستان شده است، در گفت وگویی بیان کرد:در حال حاضر پروژه را متوقف کرده ایم و توجه همه ما معطوف به این است که حال خانم شاکردوست بهتر شود.

الناز شاکردوست همچنان در بیمارستان بستری است

او افزود:ما با هیچ بازیگری مذاکره نکرده ایم و قرار هم نیست فعلا هیچ بازیگری جایگزین او شود تا ببینیم وضعیت خانم شاکردوست چه می شود. چون این آسیب دیدگی در دیسک مهره برای خود من هم یک بار اتفاق افتاده و احتمالا باید فیزیوتراپی داشته باشد. ابراهیمیان همچنین تاکید کرد:این حادثه خارج از صحنه فیلمبرداری رخ داده و بر اثر یک بی احتیاطی بوده که نه به خانم شاکردوست ارتباط داشته و نه به پروژه. 

فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان یک کمدی اجتماعی است و در برخی خبرها سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و هادی حجازی فر به عنوان دیگر بازیگران این فیلم معرفی شده اند.

ابراهیمیان پیش تر فیلم های سینمایی «آاادت نمی کنیم» و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» را نیز کارگردانی کرده است.

الناز شاکردوست در بیمارستان

خبر حادثه ای که برای الناز شاکردوست سر صحنه فیلم دو طبقه روی پیلوت رخ داد توسط ادمین صفحه الناز شاکردوست تایید شد . این صفحه اینستاگرامی با انتشار عکسی از الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان نوشت :دوستان، الناز از همه تون تشکر می کنه ،حادثه ی پیش آمده امروز هنگام فیلمبرداری به خیر گذشت ولی متاسفانه ضربه ی وارد شده به ستون فقرات موجب دررفتگی دیسک کمر بصورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد، که به ناچار باید مدت زمانی را به استراحت مطلق بر تخت بیمارستان بگذراند تا تشخیص بعدی تیم پزشکی، باز هم ممنون از إظهار لطف و محبت تون لطفاً براش دعا کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید