واکنش جالب نسبت به خشونت زیاد در فوتبال + عکس

کدخبر: ۱۹۹۸۰۳
به دنبال خطای خشنی که مدافع تیم فوتبال کاردیف روی پای مهاجم منچسترسیتی زد، مسئولان فوتبال آلمان به این باشگاه ولزی تذکر دادند.
واکنش جالب نسبت به خشونت زیاد در فوتبال + عکس

تکل خشن جو بنت، مدافع تیم فوتبال نیوکاسل روی ساق پای راست لروی سانه، در بازی خانگی یکشنبه شب میان تیمش مقابل منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس، یکی از ترسناک‌ترین و دلخراش‌ترین اتفاقات فوتبال در هفته جدید بود.

این تکل خشن که مستعد شکست استخوان مهاجم آلمانی من‌سیتی بود او را حداقل دو هفته خانه‌نشین می‌کند، ژرمن‌ها را از بابت از دست دادن بازیکن بااستعداد‌شان در جام جهانی سال آینده در روسیه به شدت نگران کرده تا حدی که آنها در توئیتر فدراسیون فوتبال آلمانی پیامی خطاب به باشگاه کاردیف گذاشته‌اند و به این باشگاه در خصوص آسیب رساندن به بازیکنان آلمانی فوتبال انگلیس تذکر داده‌اند.

در توئیت فدراسیون فوتبال آلمان آمده است: سلام به باشگاه کاریف‌سیتی. صرفاً محض اطلاع شما، خواستیم اعلام کنیم که ما تابستان امسال یک تورنمنت بسیار مهم داریم. پس لطفاً به بازیکنان ما آسیب نرسانید. متشکریم.

سانه یکی از بازیکنان هجومی خوش‌تکنیک فوتبال آلمان محسوب می‌شود، به احتمال فراوان یکی از بازیکنان خواهد بود که یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها برای بازی در جام جهانی 2018 از او دعوت به عمل خواهد آورد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید