واکنش به لغو سخنرانی صادق زیباکلام در خرم آباد

کدخبر: ۱۹۹۹۵۹
ایلنا : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان توضیحاتی درباره لغو سخنرانی زیباکلام ارائه داد.
واکنش به لغو سخنرانی صادق زیباکلام در خرم آباد

حبیب‌الله خجسته‌پور در این‌باره بیان داشت: چند روز پیش نماینده‌ انجمن اسلامی معلمان به فرمانداری خرم‌آباد مراجعه و درخواست مجوز برای برگزاری همایشی تحت عنوان "گفتمان انقلاب اسلامی و حقوق شهروندی" با سخنرانی زیباکلام را برای عصر روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ارائه می‌دهند که بلافاصله ضمن موافقت مجوز صادر می‌شود.

وی افزود: صبح روز سه‌شنبه انجمن اسلامی معلمان در یک اطلاعیه از لغو مراسم یاد شده خبر می‌دهند و این در حالی است که با مکاتبات صورت گرفته از طرف فرمانداری خرم‌آباد با فرماندهی نیروی انتظامی همه‌ مقدمات کار برای برگزاری همایش تدارک دیده شده بود و هیچ منع قانونی برای سخنرانی زیباکلام وجود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: حال مشاهده شد که زیباکلام که سالیان اخیر بارها و بارها بدون هیچ مزاحمتی در دیار لرستان سخنرانی کرده در مطلبی اذعان داشته‌اند سخنرانی‌اش پس از تشکیل شورای تامین استان و براساس درخواست این شورا لغو شده که بیان این کلام نه تنها زیبا نبوده بلکه از صداقت هم برخوردار نیست. ای کاش صادق زیباکلام به صداقت و زیبایی کلامش توجه بیشتری داشته و از منابع معتبری کسب خبر می‌کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید