سخنان عضو سابق حزب اسلام‌ستیز آلمان درباره علت گرویدن به دین اسلام

کدخبر: ۲۰۰۰۲۴
یک عضو سابق حزب اسلام‌ستیز آلمان اعلام کرد به دلیل انزجار از گسترش انحطاط اخلاقی در این کشور تصمیم به گرویدن به دین اسلام گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روزنامه سان دیلی، «آرتور واگنر»، سیاستمدار عضو حزب راستگرای افراطی «آلترناتیو برای آلمان» یا «AfD» که حدود یک هفته پیش مسلمان شد، به تازگی اعلام کرده است که در اعتراض به «انحطاط اخلاقی» در کلیساها به دین اسلام گرویده است.

او امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با یک روزنامه اعلام کرد که به دلیل پذیرفته شدن ازدواج همجنس‌باز در کلیساها و حضور برخی از کشیش ها در تجمعات همجنس‌باز، تصمیم به مسلمان شدن گرفته است.

واگنر در این خصوص گفت: یکی از دلایل گرویدن من به اسلام تغییراتی است که در کلیساها رخ داده است که دیگر با عقاید و ارزشهای من همخوانی ندارد.

گزارشها حاکی از آن است که در «روز خیابان کریستوفر» یا روز رژه همجنس‌بازان که در آلمان و سوئیس برگزار می شود، تعدادی کشیش هم در این گردهمایی ها حضور داشته اند که این مسئله اعتراض نماینده آلمانی را برانگیخته است.

حدود یک هفته پیش آرتور واگنر خبر مسلمان شدن خود را اعلام کرد. سخنگوی حزب آلترناتیو برای آلمان با تأیید این خبر اعلام کرد که این حزب هیچ مشکلی با این مسئله ندارد.

گزارشها حاکی از آن است که آرتور واگنر در پی گرویدن به دین اسلام، از عضویت در حزب آلترناتیو برای آلمان کناره‌گیری کرده است. حزب آلترناتیو برای آلمان در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی پس از کسب حمایت در انتخابات، به پارلمان این کشور راه یافت و موضعی ضد اسلامی در پیش گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید