اولین صحبت دژاگه پس از بازگشت به فوتبال انگلیس

کدخبر: ۲۰۰۱۱۰
بازیکن جدید ایرانی تیم ناتینگهام فارست انگلیس گفت: بازی در فوتبال انگلیس دشوار است و بی‌صبرانه منتظر اولین بازی‌ام برای ناتینگهام فارست هستم.
اولین صحبت دژاگه پس از بازگشت به فوتبال انگلیس

به گزارش سایت رسمی باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس، اشکان دژاگه پس از عقد قراردادش گفت: من واقعا از بودن در اینجا و بازگشت به فوتبال انگلیس خوشحال هستم.

ملی‌پوش ایرانی تیم ناتینگهام فارست ادامه داد: سرمربی تیم ناتینگهام فارست با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرد و علاقمند به عقد قرارداد با من بود. خواستن باشگاه و کادر فنی برای من یک تصمیم آسان را فراهم کرد. من درباره این پیشنهاد فکر نکردم و دادن پاسخ مثبت به آن آسان بود. خوشحالم که می‌توانم به این تیم کمک کنم.

دژاگه درباره حضور دوباره‌اش در فوتبال باشگاهی انگلیس پس از یک دوره بازی 2 ساله در تیم فولام گفت: زمانی که در آلمان بازی می‌کردم همواره می‌گفتم رویای من حضور در فوتبال انگلیس است. من در لیگ برتر با تیم فولام بازی کردم و حالا در چمپیونشیپ برای تیم ناتینگهام فارست بازی می‌کنم. من این لیگ را دوست دارم و می‌دانم که فوتبال در انگلیس چقدر دشوار است. بی‌صبرانه منتظر اولین بازی برای تیم جدیدم هستم. من بازیکنی هستم که عاشق حمله کردن است. یک بازیکن هجومی در زمین هستم و همیشه پیروزی را می‌خواهم. امیدوار هستم بتوانم چیزهایی را به هواداران اهدا کنم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید