فوتبالیست مشهور در آستانه جدایی از همسرش +عکس

کدخبر: ۲۰۰۲۱۵
تسنیم :یک روزنامه ایتالیایی گزارش داد رابطه مهاجم گلزن اینتر و همسرش تیره و تار شده است.
فوتبالیست مشهور در آستانه جدایی از همسرش +عکس

روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سِرا» گزارش داد رابطه مائور ایکاردی و همسرش یعنی وندا نارا تیره و تار شد و ممکن است مسیر این دو در زنگی شخصی و حرفه‌ای از هم جدا شود. وندا در عین حال مدیر برنامه‌های همسرش هم هست.

چند روز پیش بود که مهاجم آرژانتینی اینتر با به اشتراک گذاشتن تصویری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» که روی آن نوشته شده بود «داشتن توانایی برای گفتن خداحافظ؛ نشانه بزرگ شدن است»، پیامی با این مضمون نیز زیر آن گذاشت است :«خداحافظ، خداحافظ».

ایکاردی

در حالی که برخی در همان ابتدا گمانه‌زنی کردند که ایکاردی به نوعی از اینتر خداحافظی کرده و در آستانه پیوستن به رئال مادرید است، اکنون این روزنامه ایتالیایی این پست ایکاردی را به جدایی احتمالی او از همسرش ارتباط داده است. گفته می‌شود ایکاری همسرش را در پی سفر اخیر وندا به آرژانتین «آنفالو» کرده است و وندا هم میانوند «ایکاردی» را از نامش در حساب کاربری خود در «اینستاگرام» حذف کرده است.

«کوریره دلا سِرا» مدعی شد مینو رایولا، مدیر برنامه سرشناس از فرصت به وجود استفاده کرده و قصد دارد مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی شود. با آمدن رایولا، انتقال ایکاردی به رئال مادرید هم می‌تواند عملی شود، کسی که تا کنون نقل‌وانتقالات بزرگی را عملی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید