هدیه تولد تلخ برانکو به محسن مسلمان

کدخبر: ۲۰۰۲۲۸
پرسپولیس سپاهان را نیز شکست داد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود اما این بازی یک نکته جالب داشت و محسن مسلمان برای اولین بار در فصل جاری، 90 دقیقه نیمکت نشین بود.
هدیه تولد تلخ برانکو به محسن مسلمان

هفته‌ای که گذشت مصادف بود با سالروز تولد محسن مسلمان. او این هفته جشن تولد دوستانه‌اش را در استودیوی محسن چاوشی خواننده محبوب و پرطرفدار موسیقی پاپ و با حضور جمعی از بازیکنان پرسپولیس و تعدادی از هنرپیشه‌ها برگزار کرد. در طول هفته اما هیچ کس پیش بینی این را نمی‌کرد که برانکو مهندس تیمش را که تا اینجای فصل 9 پاس گل داده در بازی با سپاهان روی نیمکت بنشاند.

بازی کردن محسن ربیع‌خواه و حسین ماهینی با توجه به شناختی که از برانکو داریم قطعی به نطر می‌رسید. وحید امیری هم مهره تاثیرگذاری است و برانکو تا مجبود نشود او را از ترکیب بیرون نمی‌گذارد. بنابراین پیش‌بینی اکثریت این بود که محسن مسلمان در کنار وحید امیری و جلوی دو هافبک دفاعی تیمش بازی کند. اما این اتفاق نیفتاد و برانکو در کمال تعجب ترجیح داد فرشاداحمدزاده را در ترکیب اصلی بگذارد. فرشاد هم انصافا خوب بازی کرد و روی گل دوم تیمش سانتر فوق‌العاده‌ای روی دروازه سپاهان انجام داد.

خیلی مشخص نیست که چرا مسلمان دیروز روی نیمکت نشسته بود. شاید برانکو با آینده نگری این تصمیم را گرفته باشد. به هر حال پرسپولیس تا پایان سال و در 34 روز 7 بازی سخت پیش رو دارد. او شاید می‌خواسته با این کار از مهندس تیمش در مقابل خستگی و آسیب دیدگی محافظت کند. اما هر چه هست مسلمان منتظر این هدیه از سوی سرمربی تیمش نبود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید