ذوب‌آهن تنها طلسم پروفسور

کدخبر: ۲۰۰۲۳۹
با شکست دیروز سپاهان، حالا ذوب‌آهن تنها تیمی شده که در بازی‌های رو در رو مقابل برانکو بیشتر از این سرمربی برد را تجربه کرده است.
ذوب‌آهن تنها طلسم پروفسور

پرسپولیسِ برانکو عادت به بردن کرده و تیمی نیست که از برانکو شکست نخورده باشد. برانکو در این مدت گسترش‌فولاد را بیشتر از هر تیمی شکست داد. پرسپولیس در زمان حضور این مربی موفق شد پنج مرتبه گسترش‌‌فولاد را شکست دهد. یک سری از تیم‌ها هم موفق نشدند از چند رویارویی مقابل پرسپولیسِ برانکو حتی یک تساوی کسب کنند. تیم‌هایی مانند ملوان که هر سه تقابل با برانکو را شکست خوردند، یا ماشین‌سازی، استقلال‌اهواز و راه‌آهن که هر دو مسابقه مقابل برانکو را باختند. همچنین تیم‌های زیادی بودند که در تک بازی مقابل برانکو باختند و به فکر انتقام از این مربی هستند. در این بین دو تیم اصفهانی یک آمار خاص داشتند. سپاهان و ذوب‌آهن دو تیمی بودند که مقابل برانکو، همیشه بازنده نبودند و تعداد بردهای برانکو مقابل این دو تیم، بیشتر از باخت‌اش نبود. 

با برد دیروز پرسپولیس، حالا سپاهان هم به جمع تیم‌هایی اضافه شد که مقابل برانکو بیشتر از اینکه برد را تجربه کند، باخته است. تا قبل از شروع این مسابقه، برانکو دو مرتبه سپاهان را برده بود، دو بار از این تیم باخته بود، دو بازی هم مساوی شده بود. ولی برانکو این معادله برابر را بر هم زد و سومین بردش مقابل این تیم را هم جشن گرفت. حالا در بین تیم‌های ایرانی که برانکو با آن‌ها مسابقه داده، فقط یک استثنا وجود دارد. دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن تنها تیمی است که در تقابل مستقیم با برانکو، بیشتر از این سرمربی برنده شده است. ذوب‌آهن تا به حال سه مرتبه پرسپولیسِ برانکو را شکست داده، در حالی که برانکو فقط یک مرتبه موفق به برد جلوی این تیم شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک