خفه شو و قراردادت را زودتر تمدید کن!

کدخبر: ۲۰۰۳۶۷
آقای خاص فوتبال جهان همیشه برای متعجب کردن مخاطبانش آماده است و حرکات و صحبت هایش اغلب باعث سوژه شدن در رسانه ها می شود.
خفه شو و قراردادت را زودتر تمدید کن!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد با زبان خاص خود از مروان فلینی، هافبک بلژیکی خود خواسته است تا هر چه سریع تر قرارداد خود را با این تیم تمدید کند.

مروان فلینی، هافبک ۳۰ ساله بلژیکی منچستریونایتد در پایان فصل و با به اتمام رساندن مدت قراردادش با شیاطین سرخ بازیکن آزاد خواهد شد و سرمربی پرتغالی یونایتد قاطعانه از او خواسته است تا قرارداد خود را تمدید کند.

به نقل از fourfourtwo، مورینیو در کنفرانس خبری خود در خصوص آینده فلینی گفت:«به فلینی گفتم خفه شو و قراردادت را زودتر تمدید کن. به او گفتم روی این مسئله قمار نکند و پیش از مشخص  شدن شدت مصدومیتش قراردادش را تمدید کند.»

فلینی تنها چند دقیقه توانست مقابل تاتنهام بازی کند و بلافاصله پس از ورود به زمین دوباره مصدوم شد و از بازی خارج شد. مورینیو در خصوص شدت آسیب دیدگی و مدت زمان دوری وی از میادین گفت:«او دچار پارگی رباط صلیبی یا هر آسیب شدید دیگری در آن ناحیه نشده است. در حال حاضر از میزان دقیق دوری او از میادین اطلاع ندارم. بازی ها و هفته های سختی در پیش داریم و به او نیاز داریم. شاید سه یا چهار یا پنج هفته از میادین دور باشد.»

منچستریونایتد در حال حاضر و پس از شکست برابر تاتنهام با ۱۵ امتیاز اختلاف در رده دوم لیگ برتر قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید