پوتین مهمترین برنامه بعدی خود را جهش روسیه عنوان کرد

کدخبر: ۲۰۰۴۸۵
رئیس جمهوری روسیه مهمترین برنامه خود راف در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهوری آینده این کشور، جهش بزرگ روسیه عنوان کرد و گفت: باید این هدف تامین شود تا روسیه با وجود همه مشکل ها و امور غیرمنتظره به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد.

به گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه 'ودمستی'، ولادیمیر پوتین در ملاقات با نمایندگان مورد اعتمادش این مطلب را بیان کرد و گفت: این هدف ابر مأموریت تمام مردم روسیه است.

وی بر جهش در بخش‌های بهداشت، آموزش و پرورش، علوم، فناوری های پیشرفته و زیرساخت تاکید کرد و گفت که تمامی موانع پیشروی پیشرفت کشور باید از میان برداشته شود.

پوتین با بیان اینکه هر چه مانع از پیشرفت می‌شود، باید پاکسازی و به کنار انداخته شود، روش های مدنظر خود برای رسیدن به این اهداف را بیان نکرد.

محبوبیت پوتین بالاست و همه می‌دانند که او در امور سیاسی، اقتصادی و دیگر امور خبره است، بنا بر این به نظر نمی رسد که در طول مبارزه های انتخاباتی، نیازی به ارائه برنامه های خود داشته باشد چرا که جهش کشور با اصلاحات بغرنجی بوجود خواهد آمد که اعلام آن در زمان انتخابات، بعید به نظر می رسد.

انتخابات ریاست جمهوری روسیه روز 18 ماه مارس (27 اسفند ماه) برگزار می شود و پوتین برای چهارمین بار نامزد این مقام شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید