آینده مبهم و نامشخص رونالدو

کدخبر: ۲۰۰۵۲۶
مهاجم رئال مادرید در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است و زین‌الدین زیدان نمی‌داند چگونه از ستاره تیمش بهره ببرد. این بازیکن در بازی شنبه شب تیمش نیز به علت فنی از ترکیب تیمش خارج شد که این موضوع به ندرت اتفاق افتاده است.
آینده مبهم و نامشخص رونالدو

کریستیانو رونالدو فصل عجیبی را در سال ۱۸ – ۲۰۱۷ به همراه رئال مادرید سپری کرد. او پس از دبل در پیروزی ۷ بر یک مقابل دپورتیوو لاکرونیا، در برد ۴ بر یک برابر والنسیا نیز توانست دو گل از روی نقطه پنالتی‌ به ثمر برساند اما در دیدار دیشب مقابل لوانته شب خوبی را سپری نکرد. مهاجم پرتغالی در تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه  "شهر والنسیا" نتوانست گلزنی کند. رونالدو شاد در شبکه‌های اجتماعی که رئال مادرید را به رقابت فرا می‌خواند پس از تعویض در دیدار شنبه شب از دوربین‌های تلویزیونی عصبانی شد. زین الدین زیدان دیگر نمی‌داند چگونه این شرایط را کنترل کند.

با این حال برای سرمربی فرانسوی این عصبانیت مانند دیدار برابر لاس پالماس در سپتامبر ۲۰۱۶ نبود. رونالدو مانند یک هالک پیراهنش را از خشم در آورد. مهاجم پرتغالی شنبه شب هنگام تعویض خیلی سریع بر نیمکت نشست و کاملا رفتارش با کریم بنزما در هنگام تعویض در ورزشگاه مستایا متفاوت بود. دوربینی که در حال‌ تصویربرداری از رونالدو بود باعث عصبانیتش شد و او گفت‌: از من تصویربرداری نکن و روی بازی زوم کن. او با انگشتانش به این موضوع اشاره کرد و خواستار سکوت‌شان شد.

رونالدو به تعویض شدن عادت ندارد. او از زمان حضورش در مادرید تنها ۳۶ بار از زمین خارج شده است یعنی تنها ۱۰ درصد از بازی‌ها. مهاجم پرتغالی در این فصل در پیروزی ۵ بر صفر مقابل سویا تعویض شد. آن روز همه چیز متفاوت بود و پس از دبل در ‌دقیقه ۷۵ از زمین بیرون رفت.

از طرفی بازیکن مادرید از زمان حضورش در لالیگا به ۵.۱۳ شوت نیاز داشته است تا گلزنی کند اما در این فصل به یازده شوت رسیده است. این فصل برای مهاجم پرتغالی وحشتناک بوده است. این‌ در حالی است که زیدان برای دیدار حساس مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یک ستاره عصبی نیاز ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید