طلسم استقلال همچنان پابرجا ماند

کدخبر: ۲۰۰۵۵۹
مهاجم خارجی مدنظر استقلال دقایقی بعد از شکست این تیم برابر ذوب آهن اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی قادر به همکاری با آبی‌ها نخواهد بود.
طلسم استقلال همچنان پابرجا ماند

طلسم استقلالی ها در خرید مهاجم خارجی همچنان ادامه دارد و آبی پوشان در این مسیر همچنان ناکام هستند و گزینه‌ آنها برای خط حمله نیز اعلام کرد قادر به همکاری با این باشگاه نخواهد بود.

آخرین بازیکن مد نظر کادرفنی که مدیران استقلال با او در تمام جزییات به توافق رسیده بودند و قرار بود بامداد یکشنبه برای عقد قرارداد وارد تهران شود، دیشب با استقلالی ها تماس گرفت و اعلام کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند به تهران سفر کند و خانواده او مخالف حضور این بازیکن در تهران هستند.

این تماس باعث شد تا مدیران استقلال در فاصله 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات یک گزینه دیگر را به شکل عجیبی از دست بدهند و حالا با توجه به فرصت کم تا تکمیل لیست آسیایی، آبی ها شانس بسیار اندکی دارند تا لیست خود را تکمیل کنند و تقریبا وقوع یک معجزه می تواند به استقلال برای جذب مهاجم کمک کند.

استقلالی ها تا عصر سه شنبه فرصت دارند تا مراحل انجام تست های پزشکی، عقد قرارداد و دریافت ITC برای اضافه شدن مهاجم خود به لیست آسیایی را تکمیل کنند و بعید است در شرایط فعلی موفق به این موضوع شوند.

پیشتر استقلالی‌ها گفته بودند یک ایجنت مانع از ورود بازیکنان خارجی به استقلال می‌شود ولی این بهانه برای این بازیکن دیگر صدق نمی کند و مدیران استقلال باید فکر دیگری بکنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید