جزئیات و علت آتش سوزی مرگبار هتل ایرانیان در نجف + تعداد تلفات

کدخبر: ۲۰۰۵۷۹
باشگاه خبرنگاران: سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: در آتش سوزی هتل ایرانیان در نجف 2 نفر فوت شدند.
جزئیات و علت آتش سوزی مرگبار هتل ایرانیان در نجف + تعداد تلفات

آتش سوزی هتل زائران ایرانی در نجف ۲ کشته و یک مصدوم بر جای گذاشتمرتضی آقایی، سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات، در تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در هتل ایرانیان نجف اشرف، اظهار کرد: در حادثه آتش سوزی هتل ایرانیان در نجف اشرف، متاسفانه ۲ زن به دلیل خفگی ناشی از دود گرفتگی فوت کردند و یک زن دیگر نیز در حال حاضر بیمارستان بستری است.

وی تصریح کرد: زائران فوق مربوط به استان مرکزی هستند و تحت پوشش کاروان های عتبات عالیات نبوده و در قالب کاروان آزاد به نجف اشرف سفر کرده بودند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات تأکید کرد: این ۲ زن پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند و نفر سوم نیز در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

آقایی افزود:آتش سوزی در اثر آتش گرفتن پرده ای که جنب بخاری یکی از اتاق‌های طبقه سوم هتلی در خیابان مدینه نجف اشرف قرار داشته، به وقوع پیوسته است.

آقایی خاطرنشان کرد: آتش سوزی در اثر آتش گرفتن پرده ای که جنب بخاری یکی از اتاق‌های طبقه سوم هتلی در خیابان مدینه نجف اشرف قرار داشته، به وقوع پیوسته است.

وی در ادامه یادآور شد: نام هتلی که آتش سوزی در آن رخ داده است «ناصر» بوده و ۱۷۰ نفر زائر آزاد از شهرستان اراک در استان مرکزی، در آن اقامت داشته‌اند.

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات تصریح کرد: ساعت ۸ شب، آتش سوزی در هتل فوق رخ داده است و پس از انتقال مصدومان، سایر زائران به هتل دیگری انتقال پیدا کردند.

آقایی افزود: نام یک نفر از فوتی ها خانم گوهر احمدی فرزند علی نقی متولد ۱۳۴۳ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید