تمام اماکن اطراف ساختمان آتش گرفته وزارت نیرو تحت کنترل پلیس است

کدخبر: ۲۰۰۸۰۸
تسنیم: رئیس پلیس پایتخت گفت: تمامی خانه‌ها، اماکن و اطراف محل ساختمان برق حرارتی تحت کنترل پلیس است.
تمام اماکن اطراف ساختمان آتش گرفته وزارت نیرو تحت کنترل پلیس است

سردار حسین رحیمی عصر امروز با حضور در ساختمان برق حرارتی در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند عملیات ماموران انتظامی در اطراف محل حادثه اظهار کرد: نخستین مجموعه‌ای که در صحنه حاضر شد پلیس بود، به محض وقوع حادثه همکاران پلیس راهور و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: همکاران انتظامی به دنبال انتظام‌بخشی و تسهیل عبور و مرور در محل حادثه هستند، مرکز فرماندهی و کنترل پلیس این منطقه را تحت رصد قرار داده و تلاش می‌کنیم فضا برای فعالیت امدادگران تلاشگر مهیا شود.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه فعلا هیچ مشکلی در محدوده محل حادثه وجود ندارد، تصریح کرد: تاکنون شاهد همکاری خوب مردم بوده‌ایم و انتظا رداریم که مردم به محل حادثه مراجعه نکنند همچنین هیچ محدودیت ترافیکی و مشکل خاصی درباره ترافیک در محدوده نداریم.

سردار رحیمی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر محافظت از اموال سکنه و دانشجویان تخلیه شده از اماکن اطراف محل حادثه متذکر شد: به مردم منطقه اعلام می‌کنم تمام این منطقه تا شعاع مناسب از لحاظ امنیتی کنترل می‌شود و توسط پلیس تحت نظارت است، مردم نگران نباشند، تمامی خانه‌ها، اماکن و اطراف محل حادثه (ساختمان برق حرارتی) تحت کنترل پلیس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید