طراحی خیره کننده یک گوشی موبایل +تصاویر

کدخبر: ۲۰۱۰۴۳
کلیک: فاصله کمی تا شروع نمایشگاه MWC 2018 باقی مانده و شرکت HMD Global قرار است در این نمایشگاه مراسمی را برگزار کند. انتظار می رود این شرکت از گوشی نوکیا 7 پلاس و چند دستگاه دیگر رونمایی کند.
طراحی خیره کننده یک گوشی موبایل +تصاویر

شرکت HMD Global در نمایشگاه MWC 2018 که در شهر بارسلونا برگزار می شود، حضور خواهد داشت. بر اساس شایعات، گوشی نوکیا 7 پلاس در این نمایشگاه معرفی می شود. در هفته های اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با این گوش هوشمند فاش شده است. به تازگی چندین رندر از این دستگاه منتشر شده که خبر از طراحی جذاب آن می دهند.

نوکیا 7 در اکتبر 2017 به صورت رسمی معرفی شد و هم اکنون به صورت انحصاری در بازار کشور چین به فروش می رسد. این دستگاه تنها گوشی هوشمند اندرویدی تولیدی این شرکت فنلاندی با بدنه شیشه ای محسوب می شود. انتظار می رود گوشی نوکیا 7 پلاس نیز دارای بدنه شیشه ای باشد.

گوشی نوکیا 7 پلاس

رندرهای منتشر شده از این دستگاه شبیه به تصاویری است که اخیرا از گوشی نوکیا 7 پلاس منتشر شده بود. بر اساس این رندرها نوکیا 7 پلاس اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که از طراحی تمام صفحه بهره می برد. 

گوشی نوکیا 7 پلاس

بر اساس شایعات نمایشگر 6.0 اینچی مورد استفاده در این محصول دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است و از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. به علت طراحی تمام صفحه این دستگاه شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی آن هستیم (مشخصات بیشتری از گوشی نوکیا 7 پلاس لو رفت؛ نمایشگر 6 اینچی و 3 لنز دوربین زایس).

گوشی نوکیا 7 پلاس

در گذشته وب سایت گیک بنچ مشخصات این دستگاه را فاش کرده بود. بنابر اطلاعات این بنچمارک، در نوکیا 7 پلاس از پردازنده اسنپدراگون 660 و 4 گیگابایت رم استفاده می شود، البته احتمال معرفی نسخه ای با 6 گیگابایت رم نیز وجود دارد. انتظار می رود سیستم عامل پیش فرض این دستگاه اندروید اوریو باشد (گوشی هوشمند نوکیا 7 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 660 در سایت گیک بنچ رویت شد).

گوشی نوکیا 7 پلاس

از دیگر مشخصات گوشی نوکیا 7 پلاس می توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 13 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3450 میلی آمپری اشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید