ورود دستگاه قضا به ماجرای سامسونگ

کدخبر: ۲۰۱۰۷۴
در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران عزیز کشورمان، دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.
ورود دستگاه قضا به ماجرای سامسونگ

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، در دستور ویژه‌ای که حجت الاسلام‌و‌المسلمین محمدجعفر منتظری به معاون حقوق عامه دادستانی کل صادر کرده، آمده است: به دنبال اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ کره‌جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین‌المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور از فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران احضار و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد.

در ادامه این دستور آمده است: چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام کنند. در غیراینصورت شرکت سامسونگ به عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد 20 و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.

منتظری در پایان تاکید کرده است که گزارش اقدامات صورت گرفته به وی ارائه شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید