اختلاف فاحش امتیاز پرسپولیس از سپاهان

کدخبر: ۲۰۱۱۱۴
پرسپولیس و اختلاف امتیازی با رقیب دیرینه‌اش یعنی استقلال به فاکتوری برای کری‌خوانی هواداران دو تیم تبدیل شده است.
اختلاف فاحش امتیاز پرسپولیس از سپاهان

 علاوه بر استقلال اما سپاهان را هم باید جز تیم‌هایی دانست که اختلاف امتیازی عجیب با پرسپولیس پیدا کرده است. البته بحث اختلاف امتیاز پرسپولیس و سپاهان فقط مربوط به این فصل نیست. در حال حاضر این دو تیم در جدول ۳۳ امتیاز اختلاف دارند اما بحث اصلی فاصله دو تیم در جدول کلی لیگ برتر است، جایی که سپاهان سال‌ها گوی سبقت را از رقیب تهرانی‌اش ربوده بود.

زمانی که برانکو روی نیمکت مربی‌گری پرسپولیس نشست استقلال در صدر جدول تاریخ لیگ برتر قرار داشت و سپاهان با ۴۳ امتیاز اختلاف با پرسپولیس در رده دوم بود. برانکو هر سال این اختلاف را کم و کمتر کرد تا جایی که حالا با ۲۲ امتیاز بالاتر از سپاهان در رده دوم جدول تاریخ لیگ قرار گرفته و اختلاف امتیازش با استقلال را هم کمتر از قبل کرده است.

اولین هفته‌های حضور برانکو در لیگ چهاردهم، پرسپولیس ۸ امتیاز کمتر از سپاهان کسب کرد. در لیگ پانزدهم، پرسپولیس ۱۹ امتیاز بیشتر بدست آورد، در لیگ شانزدهم ۲۱ امتیاز بیشتر و این فصل هم تا این‌جای کار ۳۳ امتیاز بیشتر. یعنی برانکو در این چند سال ۶۵ امتیاز بیشتر از سپاهان با سرمربیان مختلفش بدست آورده است. مجموع این امتیازات باعث شد تا اختلاف ۴۳ امتیازی پرسپولیس با سپاهان به سبقت ۲۲ امتیازی برسد. اختلاف امتیازی که شاید تا پایان فصل بیشتر از این شود و سپاهانی‌ها برای جبران کردن آن و بازپس‌گرفتن رتبه دوم جدول کار سختی دارند. هدف بعدی برانکو و تیمش، صدرنشین این جدول یعنی استقلال است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید