فرمان آتش به اختیار امام‌جمعه‌ اصفهان برای برپایی یک جشن

کدخبر: ۲۰۱۱۴۱
خبرآنلاین: نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به جشن‌های دهه فجر خطاب به همه مردم گفت: تا ۲۲ بهمن به‌صورت آتش به اختیار جشن‌های دهه فجر را انجام دهید و منتظر مسئولان نباشید.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با توصیه همه به حفظ و تقویت تقوا اظهار داشت: برخی از امور جلوی تفکر و تعقل انسان را می‌گیرد و مانع انتخاب صحیح مسیر توسط افراد می‌شود که یکی از آن‌ها گزینش دوست و هم‌نشین بد است.

وی یکی دیگر از این عوامل را فرزند ناصالح عنوان کرد و یادآور شد: زبیر یک نمونه در صدر اسلام است که به‌واسطه پسرش در برابر امیرالمؤمنین(ع) در جنگ جمل ایستاد مولای متقیان فرمودند زبیر توسط پسرش منحرف شد.

اهم صحبت های او از این قرار است:

*{ با اشاره به جشن‌هایی که در دهه فجر انجام گرفته است، خطاب به همه مردم}تا ۲۲ بهمن به‌صورت آتش به اختیار جشن‌های دهه فجر را برگزار کنید و منتظر مسئولان نباشید.

* امروز دشمنان و مستکبران عالم در رسانه‌های خود در تلاش برای نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی هستند، جوانان باید بدانند که آن‌ها چه سنگ‌هایی بزرگی جلوی پای انقلاب نوپای اسلامی ما انداختند، جنگ تحمیلی ۸ ساله و ترور گسترده‌ای که منافقان انجام دادند که ۱۷ هزار نفر از مردم، زن، مرد و مسئول و غیرمسئول را به شهادت رساندند یا کودتاهای گوناگون از جمله آن‌ها است.

* اینکه انقلاب اسلامی ما توانسته در برابر این همه خدعه استقامت کند و به پیش رود خود نشان از کارآمدی نظام است.

* توان هسته‌ای، فناوری‌های نوین و توانمندی‌های دفاعی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. هزاران شهید حججی در انقلاب اسلامی از رویش‌های نظام است اگر یک وزیر در دولتی مشکلی را ایجاد می‌کند و گرانی یا از این قبیل را دامن می‌زند بداند کورخوانده است.

* به حول قوه الهی کمبودها و بی‌تدبیری‌ها اصلاح خواهد شد و حرکت‌های خوب و ارزشمندی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی انجام گرفته و نمونه‌ای برای جهان اسلام شده و دنیا را آماده حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید