جریمه جالب به هواداران رقیب در فوتبال

کدخبر: ۲۰۱۲۶۰
یوفا از باشگاه اندرلخت خواست به هر هوادار بایرین مونیخ که در دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند ۳۰ یورو بپردازد.
جریمه جالب به هواداران رقیب در فوتبال

قیمت بلیت‌های بازی‌های اروپایی هر بار نامعقول تر می‌شود و باعث می‌شود هواداران به آن اعتراض کنند. این موضوع در بین هواداران آلمانی و انگلیسی بیشتر دیده می‌شود چون در کشورهایشان قیمت بلیت ها  نسبت به دیگر نقاط اروپا ثابت‌تر است. در رقابت‌های اروپایی هواداران شاهد اختلاف قیمت میان بازی‌های لیگ  و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

با این حال این بار طرفداران بایرن مونیخ پیروز شدند. آنها از یوفا دلیل قیمت بالای بلیت دیدار تیم‌شان مقابل اندرلخت را پرسیدند. سپس این سازمان موضوع را بررسی کرد و به باشگاه اندرلخت دستور داد به هر هواداری که ۱۰۰ یورو برای بلیت دیدار بیست و دوم نوامبر هزینه کرد، ۳۰ یورو بدهد. بر این اساس باشگاه بلژیکی باید ۲۷ هزار یورو بپردازد.

هواداران بایرن مونیخ پیش از بازی و در جریان این دیدار خشم خود را از قیمت بالای بلیت نشان دادند و آن‌ها را به زمین پرتاب کردند. در این روز باشگاه بایرن دچار مشکل شد و به هر یک از هواداران برای این که از تیم شان در این بازی حمایت کنند، ۳۰ یورو پرداخت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید