رژیم صیهونیستی نتایج نشست امنیتی کابینه را درباره سرنگونی جنگنده این رژیم مخفی کرد

کدخبر: ۲۰۱۴۰۰
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بدون صدور هیچ مصوبه‌ای و امتناع وزیران از هرگونه اظهارنظری همزمان با درخواست مقامات صهیونیستی برای بالا نگه داشتن سطح پاسخگویی و حمله مستقیم به ایران به کار خود خاتمه داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه ضمن ستودن حملات جنگنده‌های اسرائیلی، مدعی شد، این حملات ضربه سختی را به نیروهای "ایرانی و سوری" وارد آورد.

نتانیاهو در ابتدای این جلسه مدعی شد: ما به همه توضیح داده‌ایم که اصول ویژه ما در درگیری‌ها به هیچ شکلی تغییر نخواهد کرد و ما با هر کسی که بخواهد ما را تهدید کند، مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: من با یکی از خلبان‌های زخمی شده صحبت کردم و خوشحال شدم که می‌تواند راه برود و وضعیت سلامتی‌اش خوب است.

در پی سقوط یک فروند جنگنده‌ اف ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی این رژیم حملات هوایی را به اهدافی در خاک سوریه آغاز کرد.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند، در جلسه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که برای چهار ساعت ادامه داشت، هیچ گونه تصمیمی اتخاذ نشد و وزرای اسرائیلی از اظهارنظر امتناع کردند.

اما در عین حال طبق گزارش این رسانه‌ها، محافل سیاسی در کابینه امنیتی اسرائیل خواستار افزایش سطح پاسخ‌گویی و آغاز حمله‌ای مستقیم به ایران شدند.

اما شبکه ماهواره‌ای "کان" اعلام کرد که طبق بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد که جبهه شمال اراضی اشغالی برای جنگ آماده نیست.

یوآو گالانت، وزیر مسکن رژیم صهیونیستی در ابتدای جلسه کابینه اظهار داشت: اصل مشکل ما در خاورمیانه ایران است و ایران مثلث ایران – حزب الله – سوریه را ایجاد کرد.

گالانت در ادامه با طرح این ادعا که همه می‌دانند اسرائیل تنها حرف نمی‌زند بلکه اقدام می‌کند، ایران را تهدید کرد و گفت: هرگز سرنگونی یک پهپاد یا جنگنده ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هر طرفی که آن را ارسال کند، خود را به خطر انداخته است.

نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت به افزایش تنش‌ها در شمال اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت: ما اکنون در جنگی همه جانبه علیه حضور ایران در سوریه هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید