وحشت ناشی از سقوط جنگنده اف ۱۶ اسرائیل، وزیر صهیونیست را به تهدید ایران واداشت

کدخبر: ۲۰۱۴۰۶
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی مدعی شد در صورت اقدام نظامی ایران علیه این رژیم، تل‌آویو به این اقدام تهران به شدت واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، یسرائیل کاتس، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، در گفتگو با ایلاف، روزنامه نزدیک به عربستان مدعی شد: در صورت حمله ایران، تل‌آویو «به ایران درسی خواهد داد که هرگز فراموش نخواهد کرد» و سوری‌ها هم تاوان چنین حمله‌ای را خواهند پرداخت.

او در گفتگو با روزنامه اینترنتی عرب زبان «ایلاف» مستقر در لندن در اظهاراتی ناشی از وحشت از سقوط جنگنده اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات نیروهای پدافند سوری، گفت: «اگر ایران به تهدید و اجرای عملیات تهاجمی علیه اسرائیل از سوریه ادامه دهد، اسرائیل به ایران درسی خواهد داد که هرگز فراموش نخواهد کرد.»

 وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، که از اعضای کابینه امنیتی این رژیم است، مدعی شد: ایران با به خطر انداختن نظامیان خود و سوریه، «خطوط قرمز را نقض می‌کند و با آتش بازی می‌کند.»

او در تهدیدی پوچ مدعی شد: «اگر ارتش سوریه به همکاری (با ایران) ادامه دهد و به ایران اجازه دهد جای پایی در خاک سوریه پیدا کند، مورد حمله قرار خواهد گرفت.»

این وزیر صهیونیست افزود: (مقابله با) حضور ایران در سوریه، و طرح‌های این کشور برای ساخت موشک‌های پیشرفته در لبنان یا انتقال سلاح برای حزب‌الله، «خطوط قرمزی» بود که اسرائیل از آن‌ها دفاع خواهد کرد، هر چند اسرائیل علاقه‌ای ندارد این خشونت‌ها ادامه یابد و تشدید شود!

کاتس اوایل روز یکشنبه نیز در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد: زمان خواهد برد تا ایرانی‌ها حملات هوایی اسرائیل را «هضم کنند.»

او در اظهاراتی با اشاره به توهم رژیم صهیونیستی درباره ایجاد پایگاه‌های نظامی ایران در سوریه مدعی شد: «آن‌ها و ما می‌دانیم که به چه اهدافی حمله کرده‌ایم. مدتی زمان می‌برد تا آن‌ها این را هضم و درک کنند، و از خود بپرسند اسرائیل از کجا می‌دانست که چگونه باید به این مکان‌ها حمله کند. این مکان‌ها، مکان‌هایی مخفی بودند، (اما) ما نهاد‌های اطلاعاتی و این توانایی را داریم تا از هر آنچه در آنجا می‌گذرد مطلع شویم. ما دیروز این موضوع را ثابت کردیم.»

کاتس که وزیر حمل و نقل اسرائیل نیز هست، به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل برای اجتناب از تشدید خشونت در امتداد مرز‌های شمالی خود، هر کار ممکن را انجام می‌دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید