رد حمله سایبری به سایت روزنامه ها به کدام کشورها رسید؟

کدخبر: ۲۰۱۴۳۱
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد IP هکرهایی که به برخی‌از روزنامه‌ها حمله‌ور شده‌اند در آمریکا و انگلیس است.
رد حمله سایبری به سایت روزنامه ها به کدام کشورها رسید؟

سردار منتظرالمهدی با اشاره به هک شدن سایت تعدادی از روزنامه‌های کشور طی روزهای گذشته گفت: نکته قابل توجه آن است که تا این لحظه هیچ شکایتی از این حمله هکری به پلیس فتا ارجاع داده نشده است ولی باید تاکید کرد: که حملات اخیر به این سایت‌ها از نوع سطحی و دیفیس بوده و تنها صفحه نخست سایت‌ها را مورد حمله قرار داده و هکرها نتوانستند به عمق سرورها نفوذ پیدا کنند. 

وی ادامه داد: در حملات قبلی به برخی از سایت‌های کشور نیز پلیس فتا هشدارهای لازم را داده بود و لازم است در این بخش مسئولان این سایت‌ها توجه ویژه‌تری به امنیت سایبری داشته باشند و حتی شاید لازم باشد برای اطمینان از امنیت سایت‌های خود جایزه‌ای برای نفوذکنندگان در نظر بگیرند تا با رفع ایرادات و مشکلات، امنیت سایت‌های خود را بالا ببرند. 

سخنگوی ناجا گفت: در حال حاضر موضوع در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است ولی اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد IP هکرهایی که به برخی‌از روزنامه‌ها حمله‌ور شده‌اند در آمریکا و انگلیس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید