حضور هادی حجازی فر در یک فیلم کمدی!

کدخبر: ۲۰۱۷۱۲
هادی حجازی فر بازیگر سینما و تئاتر کشورمان در یک گفتگو خبر از حضوری متفاوت در یک فیلم کمدی داد و درباره برنامه های پیش روی دنیای بازیگری اش صحبت کرد.

نمناک؛ هادی حجازی فر بازیگر موفق چند سال اخیر سینمای کشورمان با فیلم به وقت شام ، دارکوب و لاتاری در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این هنرمند کشورمان بعد از جشنواره فجر درباره آخرین فعالیت این روزهایش گفت و از بازی در نقشی متفاوت خبر داد.

هادی حجازی فر بازیگر سینمای ایران که امسال با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حاضر شده درخصوص انتخاب های بعدی خود در عرصه بازیگری گفت:من همواره به دنبال نقش های تازه و تجربه های جدید هستم و به همین خاطر در انتخاب های آتی خود ریسک هایی کرده ام که همه از شنیدن آنها متعجب می شوند.

هادی حجازی فر همه را غافلگیر میکند

وی درباره احتمال حضورش در فیلمی کمدی افزود:اگر بفهمید برای آینده چه کارهایی را پذیرفتم متوجه می شوید تا چه حد می توانم ریسک کنم. البته از نظر خودم این انتخابات آتی کاملاً دیوانگی است اما حضورم در فیلمی کمدی کاملاً قطعی شده است.

بازیگر فیلم لاتاری درباره حضور خود در نقش های قهرمان محور تاکید کرد:من هیچ وقت جایگاهی ویژه برای خودم قائل نیستم و دوست دارم هر نقشی را تجربه کنم. شاید الان این نقشها را بازی می کنم اما فردا در فیلمی کمدی و یا یک فیلم جنایی بازی کنم.

وی درباره حضور خود در فیلم دارکوب اضافه کرد:من بازیگر مصلحت اندیشی نیستم و از حضور در فیلم خوب حتی اگر کم رنگ باشم نمی ترسم. اگر بازیگر مصلحت اندیشی بودم به هیچ وجه در دارکوب سه سکانس بازی را نمی پذیرفتم.

هادی حجازی فر در فیلم لاتاری

حجازی فر درباره پرکار بودن خود در سال جاری سینمای ایران خاطرنشان کرد:امسال تجربه های مختلفی در سینما داشتم و از اینکه پرکار باشم هیچ ترسی ندارم. از ابتدا هم قرار نبوده کارنامه بدون نقصی داشته باشم زیرا در حال تجربه کردن هستم و اگر قرار بر یاد گرفتن باشد در پروژه های زیادی به ایفای نقش خواهم پرداخت.

هادی حجازی فر بازیگری که اولین بار با مزرعه پدری رسول ملاقلی پور پا به عرصه دنیای بازیگری گذاشت با فیلم ایستاده در غبار ساخته محمد حسین مهدویان به عنوان یک بازیگر متفاوت خودش را به سینمای ایران معرفی کرد، با درخشش در ماجرای نیمروز همین کارگردان نشان داد که سینمای ایران بازیگری با سبک و سیاق تازه را یافته است و این بار هم در نقش شخصیتی واقعی و مستند به ایفای نقش پرداخت.

هادی حجازی فر در فیلم ایستاده در غبار

هادی حجازی فر در فیلم ایستاده در غبار در نقش حاج احمد متوسلیان بازی کرد این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و او را به شهرت رساند. وی همچنین در یازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم سینمایی ماجرای نیمروز از آن خود کرد.

هادی حجازی فر و بابک حمیدیان در فیلم به وقت شام

هادی حجازی فر با دو فیلم به وقت شام و لاتاری در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید