جپارف: شکست الهلال دور از دسترس نیست

کدخبر: ۲۰۱۷۵۶
استقلال سه شنبه این هفته در یک بازی سخت مقابل الهلال عربستان قرار خواهد گرفت اما هافبک خارجی آبی ها به پیروزی در این بازی خوشبین است.
جپارف: شکست الهلال دور از دسترس نیست

سرور جپارف یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دیدار با الریان قطر بود که با تجربه بالا پایه گذارگل اول آبی‌ها شد و در ادامه بازی موقعیت‌های خطرناکی برای مهاجمان ایجاد کرد. جپارف در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا از تجربه برتن کردن پیراهن استقلال در آسیا و دیدار سخت مقابل الریان قطر گفت.

راجع به بازی با الریان بگو، چطور بود؟

بازی خوبی انجام دادیم و خیلی هم خوب آغاز کردیم اما در ادامه تمرکزمان را از دست دادیم که باعث شد دو گل دریافت کنیم و روند بازی در خانه حریف سخت پیش برود. در ادامه توانستیم به گفته کارشناس ها موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم که کار به تساوی کشید اگرچه اینگونه فکر می‌کنم که حق ما برد بود.

تیم الریان را چطور دیدی؟

به هر حال آن‌ها از امتیاز میزبانی برخوردار بودند و تماشاگرانشان تشویق های ویژه‌ای انجام دادند. الریان تیم چند ملیتی است و از بازیکنان بین المللی سود می‌برد. قطعا در بازی برگشت این نتیجه رقم نمی‌خورد. جا دارد از تماشاگران خودمان تشکر کنم که هر جایی باشیم حضور دارند و از لطفشان دریغ نمی‌کنند.

در پایان هفته اول رقابت‌ها در گروه D صدرنشین شدید.

این بسیار اهمیت دارد که از ابتدا رقابت‌های آسیایی را با قدرت آغاز کردیم و باید تلاش کنیم این روند را در ادامه حفظ کنیم. این اهمیت دارد که یکی از دو تیم صعود کننده از گروه باشیم. بازی العین و الهلال هم با مساوی تمام شد که این به نفع ماست.

گلزنی هم کردی.

دوست داشتم با پیراهن استقلال در آسیا گلزنی کنم. دیدم که بازیکن حریف خوب جای گیری نکرده و از فرصت استفاده کردم تا با سانتر تند و تیز شانس گلزنی‌ام را امتحان کنم.

این هفته هم خارج از خانه با الهلال بازی دارید.

این بازی باید در آزادی برگزار می‌شد که با تصمیم AFC در کشور ثالث بازی می‌کنیم. شکست دادند الهلال دور از دسترس نیست چون در دوره های قبلی مقابل استقلال شکست ناپذیر نبوده اند و اینکه هر چقدر امتیازهای دور رفت را بیشتر کسب کنیم در دور برگشت کار آسان تری خواهیم داشت.

بازی تیام به ترکیب آمد و عملکرد متوسطی داشت.

دو بازیکن خارجی در نیم فصل به ما اضافه شده اند و به آنها کمک می‌کنم تا احساس غربت نکنند. بازیکنان باکیفیت و خیلی خوبی هستند که با نظر سرمربی و باشگاه برای کمک به استقلال آمده‌اند. ما در سه جام شرکت کرده‌ایم و به همه بازیکنان نیاز داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم‌ قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید