ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه مرگبار فلوریدا عیادت کردند+ عکس

کدخبر: ۲۰۱۸۷۹
رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا از مصدومان حادثه تیراندازی مرگبار اخیر در مدرسه‌ای در ایالت فلوریدا، در بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، دونالد و ملانیا ترامپ، رئیس‌جمهور و بانوی اول آمریکا، روز گذشته از مصدومان حادثه تیراندازی مرگبار فلوریدا در بیمارستان عیادت کردند. دونالد ترامپ پس از این عیادت، از عملکرد پلیس در تیراندازی خونین فلوریدا تشکر کرد.

ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه مرگبار فلوریدا عیادت کردند+ تصاویر

او در جمع نیروهای پلیس گفت: شما کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اید و ما از شما بسیار تشکر می‌کنیم. من الان از بیمارستان می‌آیم. تیم شما کار خود را انجام داد و تیم پزشکان نیز کار خود را انجام می‌دهد.

این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا، (اف‌بی‌آی) پذیرفت که نتوانست بر اساس گزارشی که درباره نیکلاس کروز، عامل تیراندازی، دریافت کرده بود، اقدام کند.

ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه مرگبار فلوریدا عیادت کردند+ تصاویر

ریک اسکات، فرماندار ایالت فلوریدا، در بیانیه‌ای اعلام کرد کریستوفر ری، رئیس اف‌بی‌آی باید به خاطر این مسئله از سمت خود استعفا کند.

۲۶ بهمن در پی تیراندازی یک نوجوان ۱۹ ساله در دبیرستانی در شهر پارکلند ایالت فلوریدای آمریکا، دست‌کم ۱۷ دانش‌آموز جان خود را از دست دادند و ۵۰ نفر زخمی شدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید