ظریف: هرگونه اقدام اسرائیل علیه ایران بدون پاسخ نخواهد ماند

کدخبر: ۲۰۲۲۰۸
وزیر خارجه کشورمان در گفتگوی اختصاصی با شبکه ان‌بی‌سی نیوز آمریکا هشدار داد اگر اسرائیلی‌ها علیه ایران اقدام کنند، اقدام آنها بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز آمریکا هشدار داد اگر اسرائیل علیه ایران اقدام کند، اقدام این رژیم بدون پاسخ نخواهد ماند.

ظریف در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز آمریکا شرکت کرد و در بخشی از این مصاحبه گفت: «پس از سی سال، سوری‌ها توانستند یک جنگنده اسرائیل را سرنگون کنند. می‌بینیم که افسانه شکست ناپذیر بودن اسرائیل و ارتش آن، از هم پاشیده است. سوریه توانست از امکانات خودش برای سرنگون کردن یکی از هواپیما‌های آن‌ها استفاده کند.»

وزیر خارجه کشورمان همچنین در ادامه این مصاحبه در پاسخ به تهدید بنیامین نتانیاهو درباره اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد اگر اسرائیل این تهدید خود را عملی کند، پاسخ آن را خواهد دید.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (یکشنبه) در کنفرانس امنیتی مونیخ مدعی شد اسرائیل در صورت لزوم حتی علیه خود ایران هم اقدام (نظامی) خواهد کرد.

ظریف در بخش دیگری از مصاحبه خود با انتقاد از سیاست آمریکا در قبال توافق هسته‌ای گفت: ترامپ از روز اول ریاست‌جمهوری خود هر کاری برای جلوگیری از بهره‌مندی ایران از برجام انجام داد.

وی توصیه مشاور امنیت ملی کاخ سفید در کنفرانس امنیتی مونیخ درباره تجارت نکردن کشورها با ایران را نیز نقض برجام خواند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید