جزئیات زمان و چگونگی پیدا شدن لاشه هواپیمای ATR از زبان سخنگوی سپاه

کدخبر: ۲۰۲۲۶۰
سخنگوی سپاه پاسداران از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج توسط بالگردهای نیروهای هوا فضای سپاه خبر داد.
جزئیات زمان و چگونگی پیدا شدن لاشه هواپیمای ATR از زبان سخنگوی سپاه

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به یاری خداوند صبح امروز سه‌شنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جست‌وجو برای یافتن لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، لاشه این هوایپیما را حدود ساعت 9:50 دقیقه در ارتفاعات کوه دنا کشف کردند.

سخنگوی سپاه اظهار داشت: در ساعت 9:55 دقیقه آقای سلطانی متخصص امداد و نجات نیروی هوافضای سپاه مستقر در بالگرد این نیرو که هدایت آن را کاپیتان فراهانی و کاپیتان جلالیان عهده دار بودند، خبر کشف لاشه هواپیما را به فرماندهی کنترل هوایی نیرو اعلام کردند.

وی افزود: تیم جستجو و نجات نیروی هوافضای سپاه با انجام عملیات ویژه با دو فروند بالگرد به مختصاتی که پهبادها اعلام کرده بودند اعزام و موفق شدند لاشه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان را در مختصات جغرافیایی NC4208 و E514293 کشف و شناسایی کنند.

سردار شریف پیدا شدن محل سقوط هواپیما را موجب سهولت در اقدامات امدادی دانست و گفت: هم اکنون گروههای جستجوگر و دستگاههای امدادی در منطقه با تمرکز بر این نقطه می توانند با دقت و سهولت خود را به محل برسانند.

وی یادآور شد: در تصاویر گرفته‌ شده حتی آرم و نشان هواپیما هم به خوبی مشخص است و پیدا شدن محل سقوط این هواپیما دیگر قطعی است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید