واکنش وقیحانه رسانه های عربستان به اقدام زشت بازیکنان الهلال+عکس

کدخبر: ۲۰۲۲۹۹
حریف عربستانی استقلال حاضر به یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سقوط هواپیما در ایران نشد اما در حرکتی زشت و وقیحانه رسانه های سعودی از این حرکت دفاع کردند.
واکنش وقیحانه رسانه های عربستان به اقدام زشت بازیکنان الهلال+عکس

قبل از بازی استقلال با الهلال عربستان قرار شد به احترام هموطنان جانباخته‌مان در حادثه سقوط هواپیمای مسیر تهران - یاسوج، یک دقیقه سکوت برقرار شود ولی حریف عربستانی آبی‌ها از این موضوع سرپیچی کرده و یک دقیقه سکوت را رعایت نکرد.

در این میان بازیکنان خارجی الهلال تنها کسانی بودند که در ابتدا روی دایره میانی زمین به خط شده و یک دقیقه سکوت را رعایت کردند که آنها هم وقتی واکنش هم‌تیمی‌های خود را دیدند از ادامه اینکار منصرف شدند.

اما بعد از این حرکت غیر انسانی،رسانه های این کشور نیز واکنش وقیحانه ای داشتند.آنها در صفحات شخصی خود خیلی عادی با این قضیه برخورد کرده اند و اشاره کردند که بازیکنان الهلال حاضر نشدند به خاطر حادثه هوایی ایران سکوت کنند و احترام بگذارند.

مشابه این اتفاق حدود 8 ماه قبل و در جریان دیدار استرالیا - عربستان که به دلیل حادثه تروریستی در لندن و کشته‌شدن دو استرالیایی برگزار شده بود هم افتاد و تنها یک بازیکن عربستانی حاضر به ادای احترام نسبت به حریف خود شد تا سعودی ها نشان دهند بویی از انسانیت و تمدن نبرده اند.

 

1111

 

 

2222

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید