خطر انجام حملات تروریستی به وسیله عناصر داعش در عراق وجود دارد

کدخبر: ۲۰۲۳۶۶
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق ضمن تأکید بر شکست تشکیلات داعش گفت هنوز خطر انجام عملیات تروریستی به وسیله عناصر داعش در عراق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه التغییر، فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که برخی عناصر داعش هنوز در برخی از مناطق عراق حضور دارند.

«یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق تأکید کرد که وجود عناصر تروریستی داعش در کشور به این معناست که آنها ممکن است طی مدت زمان پیش رو دست به عملیات های تروریستی بزنند.

رسول تأکید کرد که نیروهای مسلح عراقی موفق شده اند پدیده داعش را به عنوان یک تشکیلات سازمان یافته از میان بردارند وشکست دهند اما ضرورت تقویت تلاش اطلاعاتی برای پیگیری و شناسایی عناصر انفرادی داعش همچنان پابرجاست.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گفت که تلاش های امنیتی باعث شده تا عملیات های پیشگیرانه زیادی انجام شود و نیروهای امنیتی تعداد زیادی از عملیات های تروریستی را پیش از اجرای آن خنثی کرده اند.

وی تأکید کرده است که هماهنگی میان فرماندهی مشترک عملیات های ارتش عراق و ائتلاف بین المللی برای مقابله با داعش همچنان ادامه دارد و در صورت نیاز عراق حمایت هوایی هم برای عملیات های ارتش عراق علیه عناصر داعش فراهم خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید