کنایه محسن رضایی به احمدی نژاد

کدخبر: ۲۰۲۴۷۳
ایسنا : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی اوقات می‌شود عده‌ای که خود را خادم می‌دانند از روی جهل در کنار دشمن قرار می‌گیرند، اگر کسی می‌خواست نصیحت کند نباید ادبیاتش در کنار ادبیات دشمن قرار گیرد.
کنایه محسن رضایی به احمدی نژاد

محسن رضایی در یادواره شهدای مهندس استان البرز که پنجشنبه (سوم اسفند) در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد اظهار کرد: ما در بین خادمان ملت ایران آدم‌های خوب فراوانی داریم اما برخی اوقات می‌شود عده‌ای که خود را خادم می‌دانند از روی جهل در کنار دشمن قرار می‌گیرند، اگر کسی می‌خواست نصیحت کند نباید ادبیاتش در کنار ادبیات دشمن قرار گیرد، خدمت به مردم این نیست که در کنار دشمن قرار بگیریم، اصلاح امور راه دیگری دارد.

وی افزود: اینکه یک عده خود را از همه چیز مبرا بدانند و دیگران را اشتباه‌کار، یک عیب است. ما همه نقص داریم اما اگر انگیزه خدا باشد دیگر باید از خودرایی، دیکتاتوری و خودشیفتگی فاصله بگیریم.چطور امروز کسی جرأت می‌کند خود را در کنار دشمنان ملت ایران قرار دهد،بله کشور ما مشکلاتی دارد،این مشکلات مربوط به مردم نیست، مربوط به نحوه اداره کشور است،مربوط به نحوه مدیریت اقتصادی کشور است و یک بخش هم مربوط به تحریم‌هاست، اما بخش زیادی از آن مربوط به داخل کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: برای حل این مشکلات اول باید همه نیت‌ها دوباره به سمت رضای خدا برگردد،اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید به آن سه عامل بازگردیم. دوم اینکه باید راه را برای جوانان باز کنیم،چطور در زمان جنگ یک جوان 18 ساله در میدان مین توانست جاده بکشد اما امروز در این شرایط امنیت نمی‌تواند کار کند،راه برای جوانان و مردم در اقتصاد باید باز شود.

رضایی با اشاره به تدوین برنامه 20 ساله برای توسعه کشور اعلام کرد: مسیر مشخص است در همه امور سیاستگذاری صورت گرفته ، اگر خدا را فراموش نکنیم می‌فهمیم در دل جوانان ما چه گنج‌هایی نهفته است. اگر می‌خواهیم امور مملکت را اصلاح کنیم نباید با دشمن همراهی کنیم و اگر قبلا مسئولیت داشته‌ایم و اشتباه کرده‌ایم متواضعانه به اشتباه خود اذعان کنیم و بگوییم جالا می‌خواهیم جبران کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید