چگونه هوش مصنوعی گوشی زندگی شما را ساده تر می کند؟

کدخبر: ۲۰۲۴۹۵
کلیک : طی 5 سال گذشته توسعه قدرت محاسباتی و یادگیری ماشینی چیزی شبیه یه یک انقلاب در هوش مصنوعی یا AI به وجود آورده است. در این مطلب می خواهیم در مورد 2 مزیت مهم هوش مصنوعی گوشی توضیح دهیم.
چگونه هوش مصنوعی گوشی زندگی شما را ساده تر می کند؟

با بررسی قابلیت های جالب این تکنولوژی می بینیم که هوش مصنوعی هم اکنون می تواند مانند یک انسان فکر کرده و کارهایی را انجام دهد. این تکنولوژی که توسط ما برای زندگی راحت تر خلق شده به ما کمک می کند فعالیت های روزانه خود را سریع تر و راحت تر به انجام برسانیم. با وجود شرکت های زیادی که روی هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده اند هم اکنون کاربردهای AI یا هوش مصنوعی را همه جا می بینیم؛ در خانه هایمان، در ماشین ها و در گوشی های هوشمندمان!

گوشی هواوی میت 10 که اکتبر گذشته رونمایی شد، از اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان که برای گوشی های موبایل ساخته شده یعنی Kirin 970 بهره می برد. با وجود دوربین هوشمند، سیستم مدیریت انرژی هوشمند و البته پردازنده هوش مصنوعی در این گوشی زندگی روزانه کاربر این گوشی بسیار راحت تر خواهد بود.

1 – دوربین هوشمندی که تشخیص می دهد از چه نوع سوژه ای عکاسی می کنید.

هوش مصنوعی گوشی

دوربین Mate 10 هواوی یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی با یک سنسور 20 مگاپیکسلی تک رنگ را تلفیق کرده و از بزرگترین اندازه گشودگی دیافراگم دنیای موبایل یعنی f 1.6 بهره می برد. لنزهای این دوربین ساخت شرکت صاحب نام Leica می باشد.

هوش مصنوعی گوشی میت 10 باعث می شود دوربین آن بتواند 13 نوع سوژه و صحنه متفاوت را مانند حیوانات خانگی، منظره، آسمان، گل و درخت و غیره شناسایی کند و به صورت خودکار افکت های لازم را به آنها تخصیص دهد. علاوه بر این دوربین این گوشی صحنه و سوژه هایی که شما قبلاً عکاسی کردید را به یاد آورده و عکس های بعدی را دقیق تر و سریع تر ثبت می کند.

هوش مصنوعی در این دوربین همچنین موجب عکاسی بدون نویز از سوژه های در حال حرکت و همچنین عکاسی شفاف در محیط های کم نور به نحو عالی شده است.

2-      باتری هوشمندی که همه انتظارات شما را برآورده می کند.

هوش مصنوعی گوشی

تفاوتی نمی کند شما با گوشی خود چه می کنید؛ فیلم می بینید، آهنگ گوش می کنید، بازی می کنید یا صفحات وب را مرور می کنید، باتری Huawei Mate 10 بهتر از هر گوشی پرچم داری در بازار انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند. هوآوی در سری Mate 10 حتی در گوشی Mate 10 Pro از یک باتری با ظرفیت چشمگیر 4000 mAh بهره گرفته که در میان رقبای پرچم دار خود در برندهای دیگر بی نظیر است.

علاوه بر ظرفیت باتری در این سری از محصولات هواوی، هوش مصنوعی گوشی با مدیریت انرژی، دوام باتری آن را در حالت عادی طولانی تر و امن تر می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید